EEΙΣΤ 402 Ιστορία του Νεότεορου Ελληνισμού (ΕΕΙΣΤ 402) | Βασιλικη Θεοδωρου |
| Αναδυόμενη ανάγνωση και γραφή: διδακτικές προσεγγίσεις για την προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία. (EDU114) | Ευθυμία Γώτη |
| ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Π47Ε) | Δήμητρα Σερακιώτη |
| Αναπτυξιακή Ψυχολογία (EDU185) | Ελένη Λυπουρλή |
| ΓΑΛΛΙΚΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΙΙ - ΕΑΡΙΝΟ ΕΞ. 2021 (EDU162) | Αικατερινη Μαυρομαρα Λαζαριδου |
| ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ II Eαρινό εξ. 2025 (429416) | Αθανασία Μούτλια |
| ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (Δ12Ε) | Δήμητρα Σερακιώτη |
| Διδακτική των εικαστικών τεχνών (EDU181) | Marianna Pavlidou |
| Δραματικό παιχνίδι - Δραματοποίηση (EDU105) | Σίμος Παπαδοπουλος |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (Π03Υ) | Δήμητρα Σερακιώτη |
| Εργασίες Εξαμήνου (EDU175) | Μαρινα Κουγιουρουκη |
| ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (EDU176) | Καθηγητής Καραφύλλης Αθανάσιος, Δρ, Αγνη Καραγιαννη |
| Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτική Πράξη (EDU146) | Κωνσταντινος Καραδημητριου |
| ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (EDU111) | Αθανασιος Καραφυλλης |
| Ιστορία της Τέχνης Μέσα από τη Μουσική και τα Εικαστικά (EDU170) | Ευαγγελία Κοψαλίδου-Μαριάννα Παυλίδου |
| Κίνητρα, Αυτορρύθμιση και Μάθηση (EDU186) | Ελένη Λυπουρλή |
| Κουκλοθέατρο για παιδιά (EDU104) | Σίμος Παπαδοπουλος |
| κρίσιμα ζητήμτα στη διδασκαλία των κοινωνικών επιστημών σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα (EDU109) | Βασιλικη Θεοδωρου |
| Μάθημα ΤΕΣΤ (ALEX04369) | Μαρία Χατζησάββα |
| ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (EDU178) | Αικατερίνη Γιόφτσαλη |
| ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (EDU173) | Μαρία Βεργέτη, Αγνή Καραγιάννη |
| Πρώτες βοήθειες - Εργονομία (EDU184) | Ανεστης Γιαννακοπουλος |
| ΤΕΕΠΗ-ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΟ -Αγγλικά για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς- 5ου και 6ου εξαμήνου (EDU127) | Μαρια Αμμαρι, Σταυριανη Βαφειαδου |
| Υλικό για την εκπαίδευση στην εικαστική αγωγή, ΠΤΔΕ (EDU139) | Marianna Pavlidou |
| Φιλοσοφία της Παιδείας (ΠΤΔΕ / Εαρινό εξάμηνο 2020-21) (EDU165) | Βασιλειος Δημοπουλος |
|