Πρόγραμμα παρουσίασης εργασιών μαθήματος «Οι διομαδικές σχέσεις στην Κοινωνική Ψυχολογία».
31η Οκτωβρίου Βασιλική Τσουκνίδα
Hamilton, D. L. & Gifford R. K. (2000). Illusory Correlation in interpersonal perception: A cognitive basis of stereotypic Judgement. In Ch. Stangor (ed). Stereotypes and Prejudice, pp. 161- 171. Philadelphia: Psychology Press.
Tajfel, H. & Forgas, J. P. (1990). Κοινωνική κατηγοριοποίηση: Γνώσεις, αξίες και ομάδες. Στο Στ. Παπαστάμου (εκδ.), Διομαδικές Σχέσεις, σς. 271-298. Αθήνα: Οδυσσέας.
12η Νοεμβρίου Ευδοκία-Μαρία Κωνσταντινίδου
Tajfel, H. (1990). Κοινωνικά στερεότυπα και κοινωνικές ομάδες. Στο Στ. Παπαστάμου (εκδ.), Διομαδικές Σχέσεις, σς. 113-140. Αθήνα: Οδυσσέας.
14η Νοεμβρίου
Φωτεινή Παναγιωτίδου
Sears D. O. & Henry P. J. (2003). The origins of Symbolic Racism. Journal of Personality and Social Psychology, 85 (2), pp. 259-275.
Αναστασία Μποτοβίνου
Gaertner, S. L. & Dovidio J. F. (2005). Understanding and addressing contemporary racism: From aversive racism to the Common Ingroup Identity Model. Journal of Social issues, 61 (3), 615-639.
Pratto, F., Sidanius, J., Stallworth, L. M., & Malle, B. F. (2000). Social Dominance Orientation: A personality variable predicting social and political attitudes. In Ch. Stangor (ed). Stereotypes and Prejudice, pp. 259-288. Philadelphia: Psychology Press.
21η Νοεμβρίου
Αφροδίτη Παπαδοπούλου
Pettigrew, T. F. (1998). Intergroup contact theory. Annual Review of Psychology, 49, 65-85.
Ειρήνη Σολωμονίδου
Gaertner, S. L. & Dovidio J. F. (2005). Understanding and addressing contemporary racism: From aversive racism to the Common Ingroup Identity Model. Journal of Social issues, 61 (3), 615-639.
5η Δεκεμβρίου Χριστίνα Καμπούκου
Xenitidou, M. & Sapountzis, A. (2018). Admissions of racism in discourse on migration in Greece: Beyond the norm against prejudice? European Journal of Social Psychology, 48(6), 801-814.
12η Δεκεμβρίου Ευαγγελία Δρίγγα
Σαπουντζής, Α. & Χατζοπούλου, Ε. (2019). Ο χρόνος και ο χώρος ως ρητορικά εφόδια για την κατασκευή της ελληνικής εθνικής ταυτότητας: Η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης στο λόγο φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων. Ψυχολογία, 24(2), 79-101.
Οι ομαδικές εργασίες θα παρουσιαστούν στο προτελευταίο μάθημα του εξαμήνου (09/01/2026). Οι τίτλοι των ομαδικών εργασιών είναι οι ακόλουθοι:
Ποιες στρατηγικές θα μπορούσαν να ακολουθήσουν τα παιδιά των μεταναστών σε μια σχολική τάξη για να αλλάξουν την εικόνα της κοινωνικής τους ταυτότητας;
Νομικού Δήμητρα, Ποδάρα Αγγελική, Σεϊτανίδου Κυριακή, Φραγκούλη Σοφία
Πως θα εξετάζατε τις στάσεις επιπολιτισμού μέσα σε μια σχολική τάξη;
Βούρτουρα Παρασκευή, Δούρδαλη Δέσποινα, Ντρούβα Ειρήνη Χρυσοβαλάντω, Σιάγκα Φανή
Πως θα εφαρμόζατε τη Θεωρία της Ρεαλιστικής Σύγκρουσης για τη μείωση των προκαταλήψεων σε μια σχολική τάξη;
Μικρόπουλου Αφροδίτη, Φασούλα Μαρία, Χαρατσίδου Μαριάννα, Χιδερίδου Αθανασία.
Πως θα εφαρμόζατε την «Υπόθεση Επαφής» στην τάξη ενός νηπιαγωγείου;
Βασιλική Μαρία Μαντουδη, Αναστασία Σκεφαλέ, Χριστίνα Καλτσα , Μάριος Χρυσοβαλαντης Πεχλιβανης
Πως θα μετρούσατε την προκατάληψη μέσα στην τάξη ενός νηπιαγωγείου;
Τύμπου Παυλινα, Παπαναστασιου Αθανάσιος, Σταυρουλαντωνακη Εμμανουέλα, Ποιμενίδου Ευτυχία
Πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί ο επαναπροσδιορισμός των ορίων των ομάδων για να μειωθούν οι προκαταλήψεις μέσα σε μια σχολική τάξη;