Πρόγραμμα παρουσίασης εργασίων
- Δευτέρα, 04 Νοεμβρίου 2024 -

Πρόγραμμα παρουσίασης εργασιών μαθήματος «Οι διομαδικές σχέσεις στην Κοινωνική Ψυχολογία».

 

1η Νοεμβρίου

Hamilton, D. L. & Gifford R. K. (2000). Illusory Correlation in interpersonal

perception: A cognitive basis of stereotypic Judgement. In Ch. Stangor (ed). Stereotypes and Prejudice, pp. 161- 171. Philadelphia: Psychology Press.

 

8η Νοεμβρίου

Ταξιαρχία Ταστάνη 5971

Tajfel, H. & Forgas, J. P. (1990). Κοινωνική κατηγοριοποίηση: Γνώσεις, αξίες και

ομάδες. Στο Στ. Παπαστάμου (εκδ.), Διομαδικές Σχέσεις, σς. 271-298. Αθήνα: Οδυσσέας.

 

15η Νοεμβρίου

Βασιλική Νταβατζή 5961

Tajfel, H. (1990). Κοινωνικά στερεότυπα και κοινωνικές ομάδες. Στο Στ.

Παπαστάμου (εκδ.), Διομαδικές Σχέσεις, σς. 113-140. Αθήνα: Οδυσσέας.  

 

22η Νοεμβρίου

Στεφανία Γεωργία Νιτσοπούλου

Sears D. O. & Henry P. J. (2003). The origins of Symbolic Racism. Journal of

Personality and Social Psychology, 85 (2), pp. 259-275.

Gaertner, S. L. & Dovidio J. F. (2005). Understanding and addressing contemporary

racism: From aversive racism to the Common Ingroup Identity Model. Journal of Social issues, 61 (3), 615-639.

Pratto, F., Sidanius, J., Stallworth, L. M., & Malle, B. F. (2000). Social Dominance

Orientation: A personality variable predicting social and political attitudes. In Ch. Stangor (ed). Stereotypes and Prejudice, pp. 259-288. Philadelphia: Psychology Press.

 

29η Νοεμβρίου

Αικατερίνη Ακογλάν

Pettigrew, T. F. (1998). Intergroup contact theory. Annual Review of Psychology, 49,

65-85.

Gaertner, S. L. & Dovidio J. F. (2005). Understanding and addressing contemporary

racism: From aversive racism to the Common Ingroup Identity Model. Journal of Social issues, 61 (3), 615-639.

 

6η Δεκεμβρίου

Xenitidou, M. & Sapountzis, A. (2018). Admissions of racism in discourse on migration in Greece: Beyond the norm against prejudice? European Journal of Social Psychology, 48(6), 801-814.

 

13η  Δεκεμβρίου

Σαπουντζής, Α. & Χατζοπούλου, Ε. (2019). Ο χρόνος και ο χώρος ως ρητορικά εφόδια για την κατασκευή της ελληνικής εθνικής ταυτότητας: Η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης στο λόγο φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων. Ψυχολογία, 24(2), 79-101.

 

 

 

 

Οι ομαδικές εργασίες θα παρουσιαστούν στα δύο τελευταία μαθήματα του εξαμήνου (20/12/2024 και 10/12/2024). Οι τίτλοι των ομαδικών εργασιών είναι οι ακόλουθοι:

Ποιες στρατηγικές θα μπορούσαν να ακολουθήσουν τα παιδιά των μεταναστών σε μια σχολική τάξη για να αλλάξουν την εικόνα της κοινωνικής τους ταυτότητας;

Ελισάβετ-Αναστασία Κουτίδου 6070 Αναστασία Ευθυμιάδου 5847

Πως θα εξετάζατε τις στάσεις επιπολιτισμού μέσα σε μια σχολική τάξη;

Τοπαλουδη Βασιλικη 5927 Παρκουκη Κωνσταντινα 6016

Πως θα εφαρμόζατε τη Θεωρία της Ρεαλιστικής Σύγκρουσης για τη μείωση των προκαταλήψεων σε μια σχολική τάξη;

Αλεξάνδρα Σαρηγιαννίδου 5977 Παναγιώτα Καλλή 5901

Πως θα εφαρμόζατε την «Υπόθεση Επαφής» στην τάξη ενός νηπιαγωγείου;

Ναλμπαντη Αγγελικη ΑΜ 5676 Ουρανία Βέκα 6006 Κωνσταντίνα-Ραφαηλία Καδή 5899 Ειρήνη Ματούλα 5935 Αθανασία Μπουκουβάλα 5887

Πως θα μετρούσατε την προκατάληψη μέσα στην τάξη ενός νηπιαγωγείου;

Κατερίνα Γεωργαντζά 5762 Βάϊα Γεωργουλίδου 5587

Πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί ο επαναπροσδιορισμός των ορίων των ομάδων για να μειωθούν οι προκαταλήψεις μέσα σε μια σχολική τάξη;