Πρόγραμμα παρουσίασης εργασιών
- Πέμπτη, 04 Ιανουαρίου 2024 -

Πρόγραμμα παρουσίασης εργασιών μαθήματος «Οι διομαδικές σχέσεις στην Κοινωνική Ψυχολογία», ακαδημαϊκή χρονιά 2023-2024.

 

15/11 Ευσταθιάδη Ελένη 5681

Hamilton, D. L. & Gifford R. K. (2000). Illusory Correlation in interpersonal

perception: A cognitive basis of stereotypic Judgement. In Ch. Stangor (ed). Stereotypes and Prejudice, pp. 161- 171. Philadelphia: Psychology Press.

 

22/11 Πισκιούλη Δήμητρα 5550

Tajfel, H. & Forgas, J. P. (1990). Κοινωνική κατηγοριοποίηση: Γνώσεις, αξίες και

ομάδες. Στο Στ. Παπαστάμου (εκδ.), Διομαδικές Σχέσεις, σς. 271-298. Αθήνα: Οδυσσέας.

 

22/11 Χατζηαντωνίου Δέσποινα 5789

Tajfel, H. (1990). Κοινωνικά στερεότυπα και κοινωνικές ομάδες. Στο Στ.

Παπαστάμου (εκδ.), Διομαδικές Σχέσεις, σς. 113-140. Αθήνα: Οδυσσέας.

 

29/11 Αγγελάκη Μαρία 5761

Hopkins, N., Regan, M., & Abell, J. (1997) On the context dependence of national

stereotypes: Some Scottish data. British Journal of Social Psychology,36, 553–563.

 

06/12 Βασιλοπούλου Ναταλία 5657

Sears D. O. & Henry P. J. (2003). The origins of Symbolic Racism. Journal of

Personality and Social Psychology, 85 (2), pp. 259-275.

06/12 Δημητριάδου Μαρία 5707

Gaertner, S. L. & Dovidio J. F. (2005). Understanding and addressing contemporary

racism: From aversive racism to the Common Ingroup Identity Model. Journal of Social issues, 61 (3), 615-639.

06/12 

Pratto, F., Sidanius, J., Stallworth, L. M., & Malle, B. F. (2000). Social Dominance

Orientation: A personality variable predicting social and political attitudes. In Ch. Stangor (ed). Stereotypes and Prejudice, pp. 259-288. Philadelphia: Psychology Press.

 

 

Pettigrew, T. F. (1998). Intergroup contact theory. Annual Review of Psychology, 49,

65-85.

13/12

Gaertner, S. L. & Dovidio J. F. (2005). Understanding and addressing contemporary

racism: From aversive racism to the Common Ingroup Identity Model. Journal of Social issues, 61 (3), 615-639.

 

20/12 Λουδάρου Αναστασία 5817

Xenitidou, M. & Sapountzis, A. (2018). Admissions of racism in discourse on migration in Greece: Beyond the norm against prejudice? European Journal of Social Psychology, 48(6), 801-814.

 

 

 

(TBA) Βαμβουκλή Ελευθερία 5774

Σαπουντζής, Α. & Χατζοπούλου, Ε. (2019). Ο χρόνος και ο χώρος ως ρητορικά εφόδια για την κατασκευή της ελληνικής εθνικής ταυτότητας: Η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης στο λόγο φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων. Ψυχολογία, 24(2), 79-101.

 

 

 

 

Οι ομαδικές εργασίες θα παρουσιαστούν στo τέλος (10/01/2024) του εξαμήνου. Οι τίτλοι των ομαδικών εργασιών είναι οι ακόλουθοι:

 

Ποιες στρατηγικές θα μπορούσαν να ακολουθήσουν τα παιδιά των μεταναστών σε μια σχολική τάξη για να αλλάξουν την εικόνα της κοινωνικής τους ταυτότητας;

Σαμουρδάνη Μαρία 5721, Φαντάρου Μαρίνα 5796, Παρθένη Χρυσάνθη 5601.

 

Πως θα εξετάζατε τις στάσεις επιπολιτισμού μέσα σε μια σχολική τάξη;

 

Πως θα εφαρμόζατε τη Θεωρία της Ρεαλιστικής Σύγκρουσης για τη μείωση των προκαταλήψεων σε μια σχολική τάξη;

 

 

Πως θα εφαρμόζατε την «Υπόθεση Επαφής» στην τάξη ενός νηπιαγωγείου;

Νομικού Δέσποινα 5785, Κυριακίδου Θεοδώρα 5596, Ζαμπούνη Σοφία 5628

Πως θα μετρούσατε την προκατάληψη μέσα στην τάξη ενός νηπιαγωγείου;

Ενίς Νινέ 5619, Σαλταπίδα Φανή 5815, Κωφού Χριστίνα 5748, Μασμανίδου Αναστασία 5711

 

Πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί ο επαναπροσδιορισμός των ορίων των ομάδων για να μειωθούν οι προκαταλήψεις μέσα σε μια σχολική τάξη;