Εισαγωγή στο Marketing
Αξαρλογλου Κωνσταντινος
To marketing δημιουργεί αξία για την επιχείρηση με το να ικανοποιεί επιθυμίες και ανάγκες των πελατών της. Η αξία που δημιουργεί μεταφράζεται σε κέρδη για την επιχείρηση, ως οργανισμό, και τους μετόχους της. Συνεπώς, ο σκοπός του μαθήματος αυτού είναι να μελετήσει τις μεθόδους με τις οποίες ο σύγχρονος manager θα μπορέσει αποτελεσματικά να δημιουργήσει αξία για την επιχείρηση με την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών του. Για την επιτυχημένη δράση του ο manager χρειάζεται:
- Να κατανοήσει τις λειτουργίες του marketing στα πλαίσια της επιχείρησης.
- Να αξιολογήσει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και να καταστρώσει πρόγραμμα εκμετάλλευσης τους.
- Να καταλάβει τον τρόπο με τον οποίο σκέπτεται ο πελάτης του.
- Να διοικήσει αποτελεσματικά το προϊόν που προσφέρει, τα δίκτυα μέσα από τα οποία το προσφέρει, την προώθησή του, και την τιμολόγησή του.
- Να καταστρώσει ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα marketing, λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα παραπάνω.
To marketing δημιουργεί αξία για την επιχείρηση με το να ικανοποιεί επιθυμίες και ανάγκες των πελατών της. Η αξία που δημιουργεί μεταφράζεται σε κέρδη για την επιχείρηση, ως οργανισμό, και τους μετόχους της. Συνεπώς, ο σκοπός του μαθήματος αυτού είναι να μελετήσει τις μεθόδους με τις οποίες ο σύγχρονος manager θα μπορέσει αποτελεσματικά να δημιουργήσει αξία για την επιχείρηση με την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών του. Για την επιτυχημένη δράση του ο manager χρειάζεται:
- Να κατανοήσει τις λειτουργίες του marketing στα πλαίσια της επιχείρησης.
- Να αξιολογήσει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και να καταστρώσει πρόγραμμα εκμετάλλευσης τους.
- Να καταλάβει τον τρόπο με τον οποίο σκέπτεται ο πελάτης του.
- Να διοικήσει αποτελεσματικά το προϊόν που προσφέρει, τα δίκτυα μέσα από τα οποία το προσφέρει, την προώθησή του, και την τιμολόγησή του.
- Να καταστρώσει ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα marketing, λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα παραπάνω.
To marketing δημιουργεί αξία για την επιχείρηση με το να ικανοποιεί επιθυμίες και ανάγκες των πελατών της. Η αξία που δημιουργεί μεταφράζεται σε κέρδη για την επιχείρηση, ως οργανισμό, και τους μετόχους της. Συνεπώς, ο σκοπός του μαθήματος αυτού είναι να μελετήσει τις μεθόδους με τις οποίες ο σύγχρονος manager θα μπορέσει αποτελεσματικά να δημιουργήσει αξία για την επιχείρηση με την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών του. Για την επιτυχημένη δράση του ο manager χρειάζεται:
- Να κατανοήσει τις λειτουργίες του marketing στα πλαίσια της επιχείρησης.
- Να αξιολογήσει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και να καταστρώσει πρόγραμμα εκμετάλλευσης τους.
- Να καταλάβει τον τρόπο με τον οποίο σκέπτεται ο πελάτης του.
- Να διοικήσει αποτελεσματικά το προϊόν που προσφέρει, τα δίκτυα μέσα από τα οποία το προσφέρει, την προώθησή του, και την τιμολόγησή του.
- Να καταστρώσει ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα marketing, λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα παραπάνω.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -