19-05-2020 / 18:04 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : Καλησπερα 19-05-2020 / 18:04 - Φιραϊ Γκρισιλντα : καλησπέρα 19-05-2020 / 18:04 - Φιραϊ Γκρισιλντα : καλησπέρα 19-05-2020 / 18:05 - Μουρατιδης Λαζαρος : Καλησπέρα 19-05-2020 / 18:05 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καλώς τα παιδιά! 19-05-2020 / 18:05 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καλώς τα παιδιά! 19-05-2020 / 18:05 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καλώς τα παιδιά! 19-05-2020 / 18:06 - Τσιοκανος Δημητριος : καλησπέρα σας 19-05-2020 / 18:07 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καλώς το Δημήτρη! 19-05-2020 / 18:07 - Τσιαρας Δημητριος : καλησπέρα σας 19-05-2020 / 18:08 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Κι ο άλλος Δημήτρης στην παρέα μας! 19-05-2020 / 18:09 - Ποτουριδης Ιωαννης : καλησπερα! 19-05-2020 / 18:10 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Λοιπόν, παιδιά, πώς σας φάνηκαν αυτά τα κείμενα; Δεν είναι τόσο εύκολα όσο τα πρώτα... 19-05-2020 / 18:10 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : παρα πολυ ωραια κυριε 19-05-2020 / 18:10 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καλώς το Γιάννη! 19-05-2020 / 18:10 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Για πες, Γιώργο... 19-05-2020 / 18:11 - Μουρατιδης Λαζαρος : το κείμενο με την Μουσουλμάνα δασκάλα ήταν πολύ ενδιαφέρον 19-05-2020 / 18:11 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : μου εκανε εντυπωση οτι μια μουσουλμανα διδαξε σε ελληνικο σχολειο και παροτι ορισμενες αντιδρασεις συναδελφων ο διευθυντης μεριμνησε μεσω συνελευσεων γονεων καταφερε να τους πεισει 19-05-2020 / 18:12 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : και επισης οτι διδασκε και θρησκευτικα 19-05-2020 / 18:13 - Ταρασιδης Γεωργιος : Χαίρεστε..... 19-05-2020 / 18:13 - Ταρασιδης Γεωργιος : Χαίρεστε..... 19-05-2020 / 18:13 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ναι, πράγματι, αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον κείμενο, γιατί αντιστρέφει την "κανονική" θέση των μειονοτικών σχολείων... Στο συγκεκριμένο παράδειγμα , θρησκευτικά δε δίδαξε, ωστόσο δυνητικά θα μπορούσε.... 19-05-2020 / 18:14 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Να κι ο άλλος Γιώργος! 19-05-2020 / 18:14 - Ταρασιδης Γεωργιος : ανδροπαρεα βλέπω σήμερα... 19-05-2020 / 18:15 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Λέω ότι είναι δύσκολα κείμενα όχι από την άποψη της κατανόησής τους αλλά από την άποψη της διερεύνησης του μοντέλου μας... 19-05-2020 / 18:15 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Τα διώξαμε τα κορίτσια μάλλον... 19-05-2020 / 18:16 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ε, γενικά τις δυο τελευταίες εβδομάδες άνοιξε κι ο καιρός, τελείωσε και η καραντίνα... 19-05-2020 / 18:16 - Φιραϊ Γκρισιλντα : οχι οχι εδω ειμαι 19-05-2020 / 18:16 - Μουρατιδης Λαζαρος : Από την άλλη το κείμενο για τα παιδιά των Πομάκων ήταν επίσης ενδιαφέρον, μόνο που κάποιες έννοιες όπως η εθνο-μεθοδολογία με μπέρδεψαν 19-05-2020 / 18:16 - Ταρασιδης Γεωργιος : Επειδή ξεκινήσαμε με τη μουσουλμάνα δασκαλα θέλω να παρατηρήσω πως σημαντικό ρόλο έπαιξε και η υποστήριξη του διευθυντή....... 19-05-2020 / 18:16 - Φιραϊ Γκρισιλντα : χαχαχ 19-05-2020 / 18:18 - Ταρασιδης Γεωργιος : αλλά να τονίσω και κακώς νοούμενα γρήγορα αντανακλαστικά εξωθεσμικών παραγόντων..πχ.της εκκλησίας.. 19-05-2020 / 18:18 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Όταν έγινε όλο αυτό, ο διευθυντής ήταν φοιτητής μας! 19-05-2020 / 18:18 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Και τώρα είναι μεταπτυχιακός μας φοιτητής, υποστηρίζει τη διπλωματική του όπου να ναι και τελειώνει... 19-05-2020 / 18:19 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Μου είχε αναφέρει λοιπόν το περιστατικό και τον παρακίνησα να κρατάει συστηματικό ημερολόγιο. Έχει ενδιαφέρον, γιατί αυτός ήταν που με την επιμονή του την κράτησε την δασκάλα... 19-05-2020 / 18:21 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Λοιπόν, για πείτε μου τώρα, πώς εμφανίζεται εδώ το μοντέλο του Μπρούνερ; 19-05-2020 / 18:23 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ας πούμε, πώς φαίνεται η αρχή της ταυτότητας και αυτοεκτίμησης; 19-05-2020 / 18:26 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καμιά ιδέα; 19-05-2020 / 18:26 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : αρχη αυτοεκτιμησης οπου σεβονται τις ριζες της; 19-05-2020 / 18:26 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : αρχη αυτοεκτιμησης οπου σεβονται τις ριζες της; 19-05-2020 / 18:28 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ωραία! Υπό την έννοια ότι πρόκειται για ένα άτομο που ανήκει στους "Άλλους" που γενικά υφίστανται εκπαίδευση, δε δίνουν στους πλειονοτικούς... Σύμφωνοι. Όμως, για τους μαθητές και τους γονείς; 19-05-2020 / 18:29 - Ταρασιδης Γεωργιος : Στην έρευνα οι μαθητές αντιμετωπίζονται ως δρώντα πρόσωπα... 19-05-2020 / 18:29 - Ταρασιδης Γεωργιος : Στην έρευνα οι μαθητές αντιμετωπίζονται ως δρώντα πρόσωπα... 19-05-2020 / 18:29 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Τι γράφει το κείμενο γι' αυτό; 19-05-2020 / 18:30 - Ταρασιδης Γεωργιος : δηλαδή μέσω της έρευνας στοχεύουν στο να καταωοήσουν το κόσμο τους.... 19-05-2020 / 18:30 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Γιώργο εννοείς στο άλλο κείμενο. Ας μείνουμε λίγο στη μουσουλμάνα δασκάλα. 19-05-2020 / 18:30 - Ταρασιδης Γεωργιος : κατανοήσουν.. 19-05-2020 / 18:31 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Οι μαθητές και οι γονείς αισθάνθηκαν πολύ διαφορετικά που μια "δική" τους, από τη μειονότητα, θα έκανε μάθημα στα παιδιά τους όχι στο μειονοτικό αλλά στο δημόσιο σχολείο... 19-05-2020 / 18:32 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : την εκτιμησανε 19-05-2020 / 18:32 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Η ταυτότητά τους, επομένως, αναβαθμίστηκε, αφού έγινε 'αποδεκτή" με όρους εκπαιδευτικού 19-05-2020 / 18:32 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : επειδη δεν φορουσε μαντηλα 19-05-2020 / 18:32 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : και όχι εκπαιδευόμενου... 19-05-2020 / 18:32 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : και προσπαθουσε να ερθει κοντα 19-05-2020 / 18:34 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : το ότι δε φορούσε μαντήλα είναι πολύ σημαντικό. Δεν έδινε δηλαδή λαβή για σχόλια... Είναι επομένως μια περίπτωση πολιτισμικά αφομοιωμένου ατόμου. Παρόλα αυτά δεν έπαυε να είναι μουσουλμάνα, κι αυτό έδινε άλλο κύρος σε όσους μαθητές ήταν κι εκείνοι μουσουλμάνοι... 19-05-2020 / 18:35 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : ...επομενως, μια ταυτότητα που ταξινομείται γενικά χαμηλά στο δημόσιο σχολέιο της Θράκης, εδώ βρήκε σημαντική ανταπόκριση. 19-05-2020 / 18:37 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Το θε΄μα της μαντήλας, όμως, είναι σημαντικό και για έναν άλλο λόγο. Η δασκάλα 'έμαθε" από το πλειονοτικό της περιβάλλον να μην ξεχωρίζει... Το πλειονοτικό της περιβάλλον τι έμαθε απ' αυτήν; Έχουμε εδώ αρχή της αλληλεπίδρασης; 19-05-2020 / 18:38 - Ταρασιδης Γεωργιος : Βέβαια και η ιδια κατέβαλε σημαντικές προσπάθειες...με επαγγελματικη ευσυνειδησία νομίζω κέρδισε επάξια σημαντική θέση -αναβάθμισε δηλ.την ταυτότητα της.... 19-05-2020 / 18:39 - Ταρασιδης Γεωργιος : Οχι μόνο μέσα στη τάξη...αλλά και σε κοινωνικές εκδηλώσεις ακόμη... 19-05-2020 / 18:40 - Ταρασιδης Γεωργιος : Νομίζω ότι δημιούργησε η δασκάλα ένα νέο θεσμό στη τοπική κοινωνία... 19-05-2020 / 18:40 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σωστά Γιώργο. Δηλαδή, απέδειξε ότι είναι άλλο πραγμα η θρησκευτικές πεποιθήσεις και αλλο πράγμα η επαγγελματική πράξη του δασκάλου... Σε αντίθεση με ό,τι μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν βέβαια: ότι δηλαδή ο δάσκαλος των χριστιανών μαθητών δεν μπορεί να είναι μουσουλμάνος, μόνο το αντίστροφο... 19-05-2020 / 18:43 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Νομίζω ότι αυτό ήταν το δέυτερο περιστατικό στη Θράκη, το πρώτο ήταν με έναν γυμναστή. Σήμερα, όμως, έχουν αποφοιτήσεις δεκάδες ίσως και εκατοντάδες μουσουλμάνοι εκπαιδευτικοί από τις σχετικές σχολές (έχουμε κι εμείς κάμποσους πτυχιούχους και φοιτητές), επομένως είναι πολύ πιθανό να επαναληφθεί και μάλιστα ίσως και εκτός Θράκης. 19-05-2020 / 18:44 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Και φυσικά, το ίδιο γίνεται με παιδιά μεταναστών και ίσως σε μερικά χρόνια και με παιδιά προσφύγων... Έτσι, η πλειονοτική κοινωνία "μαθαίνει" ότι ο δάσκαλος δεν είναιο ανάγκη να πληροί το κριτήριο της μονοθρησκευτικής "εθνικότητας"... 19-05-2020 / 18:45 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Αφήνω το πόσοι εκπαιδευτικοί είναι άθεοι... 19-05-2020 / 18:46 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Η αρχή της αφήγησης πώς φαίνεται εδώ; Για σκεφτείτε... 19-05-2020 / 18:46 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : μεσα απο τα ημερολογια; 19-05-2020 / 18:47 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σω 19-05-2020 / 18:47 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : στό είναι αυτό Γιώργο, αλλά θέλω να σκεφτείτε πώς αφηγείται ο "άλλος"... 19-05-2020 / 18:49 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Θυμηθείτε ότι προτάθηκε η δασκάλα να πάει στα γραφεία... Ο διευθυντής την κράτησε στο σχολέιο και της έδωσε τάξη... Της έδωσε δηλαδή τη δυνατότητα να "μιλήσει" ως "άλλη" εκπαιδευτικός. Στα γραφεία δεν θα μπορούσε να το κάνει, γιατί θα έκανε διοικητική δουλειά... 19-05-2020 / 18:51 - Ταρασιδης Γεωργιος : Υιοθετώντας πολλαπλές ταυτότητες...νομίζω αυτό επιτέλεσε με επιτυχία η δασκάλα..... 19-05-2020 / 18:51 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Το ίδιο με την αρχή της εξωτερίκευσης: δεν "κρύβουμε" τον "άλλο" εκπαιδευτικό, αλλά του δίνουμε την (ισότιμη) δυνατότητα να δείξει το 'έργο" του, όπως και οι υπόλοιποι... 19-05-2020 / 18:52 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σωστή η παρατήρηση Γιώργο. Κι έτσι παράγεται συναίνεση, όπως μας λέει ο Μπρούνερ... 19-05-2020 / 18:52 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Η αρχή των περιορισμών; 19-05-2020 / 18:53 - Μουρατιδης Λαζαρος : Η αντίδραση της μητέρας στην συνέλευση των γονέων 19-05-2020 / 18:54 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : και των καθηγητων 19-05-2020 / 18:54 - Ταρασιδης Γεωργιος : Διαχειρίστηκε την ένταξη της τόσο απέναντι στους συναδέλφους όσο και απέναναντι στα παιδιά πολύ αποτελεσματικά.. 19-05-2020 / 18:54 - Μουρατιδης Λαζαρος : Οι ανησυχίες της διοίκησης της Α'βαθμιας 19-05-2020 / 18:55 - Τσιαρας Δημητριος : Αφ 19-05-2020 / 18:56 - Ταρασιδης Γεωργιος : Δηλαδή έπινε κρασάκι στις συναθροίσεις.....ακουγε συγκαταβατικά τα σόκινγκ....αλλά ήθελε να μάθει και Τουρκικά........ 19-05-2020 / 18:58 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ωραίες σκέψεις. Σε κάθε περίπτωση, η δασκάλα δεν έκρυψε την ταυτότητά της ούτε την καταγωγή της... Πώς θα μπορούσε άραγε; Αλλά το σημαντικό είναι ότι δεν τις απεμπόλησε κιόλας.. Επομένως, η στάση της δείχνει να εκπορεύεται από δύο αφετηρίες, την πολιτισμική και την πολιτική της ταυτότητα. 19-05-2020 / 19:01 - Ταρασιδης Γεωργιος : Επομένως ισχύει και η αρχή των περιορισμών??? 19-05-2020 / 19:01 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Το παραδειγμα της δασκάλας, παιδιά, μας δείχνει ότι η περίφημη "πολιτισμική" ταυτότητα δεν είναι ένα μονολιθικό κατασκεύασμα που δεν μετακινείται, δεν μεταβάλλεται και είναι πανομοιότυπο για όλους τους φορείς του... Από την άλλη μεριά, είναι στερεοτυπικό και το ότι κάθε πολιτισμικά 'άλλος" εκλαμβάνεται με τον ίδιο τρόπο από την περιβάλλουσα κοινωνία... Κι αυτό το στερεότυπο έσπασε εδώ στο παράδειγμά μας. 19-05-2020 / 19:02 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Όλες ισχύουν... Η αρχή της θεσμοποίησης; 19-05-2020 / 19:04 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Η εκπαίδευση είναι θεσμός και μπλα μπλα μπλα... εδώ δείτε το ρόλο του διευθυντή που αξιοποίησε τις θεσμικές ρωγμές (και τα διακιώματά του), πήγε κόντρα στους προ>ϊσταμένους του και κράτησε τη δασκάλα... 19-05-2020 / 19:06 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Έτσι θελω να διαβάσετε τα κείμενα, ψάχνοντας για πρακτικές που εκπορεύονται από το μοντέλο... (το είπαμε ήδη αυτό). 19-05-2020 / 19:06 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Το 'χουμε; 19-05-2020 / 19:06 - Τσιοκανος Δημητριος : ναι κατανοητά 19-05-2020 / 19:07 - Ταρασιδης Γεωργιος : Αυτό που στην αρχή φάνηκε ξένο σώμα στο σχολείο....εκουσίως-ακουσίως αναμείχθηκε και δημιούργησε ένα νέο μοντέλο δασκάλου...μια νέα θεσμική έκφραση....το μουσουλμάνο δάσκαλο που αποφοίτησε από δημόσιο Πανεπιστήμιο... 19-05-2020 / 19:07 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : ναι 19-05-2020 / 19:07 - Φιραϊ Γκρισιλντα : ναι ναι ! 19-05-2020 / 19:08 - Μαχαιριδου Σοφια : "Χτυπάω και μπαίνω" καλησπέρα κι από εμένα Ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση!!! Δυστυχώς ασταθμητοι παραγοντες... 19-05-2020 / 19:08 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ωραία! Πάμε λίγο και στο άλλο κείμενο να ψάξουμε... Ας πούμε, το σετ με τις αρχές της κατασκευής / αφήγησης / ταυτότητας αυτοεκτίμησης πώς φαίνεται από το πρότζεκτ της δασκάλας; 19-05-2020 / 19:10 - Μουρατιδης Λαζαρος : Η αρχή της κατασκευής ίσως φαίνεται όταν η δασκάλα τους έδωσε την δυνατότητα να σχεδιάσουν πως θα ήθελαν να είναι το χωριό τους 19-05-2020 / 19:11 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πολύ ωραία Λάζαρε, δηλαδή τους έδωσε τη δυνατότητα να εκφράσουν έμπρακτα αυτό το δικαίωμά τους... και ταυτόχρονα να αφηγηθούν τον κόσμο και να βρουν μια θέση για τον εαυτό τους... κι έτσι να εκτιμήσουν και τη δική τους ταυτότητα... 19-05-2020 / 19:13 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : ...να βάλουν και άλλους μαζί τους και να αναδείξουν τις επιθυμίες αλλά και τα στερεότυπά τους... (Π.χ., δεν το γράφει στο κεόμενο, αλλά τις εικόνες από παιδιά Ρομά τις έβαλαν έξω από το "χωριό"...) 19-05-2020 / 19:14 - Ταρασιδης Γεωργιος : Χρησιμοποιήθηκε και η αηγηματική τέχνη της εικόνας προκειμένου να προσπεραστεί η λεκτική δυσπραγία....... 19-05-2020 / 19:15 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Εδώ ίσως μπορούμε να δούμε και την αρχή των περιορισμών: η ταξινόμηση των "άλλων" είναι σίγουρα πολιτισμικής αφετηρίας... 19-05-2020 / 19:15 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πολύ σωστά Γιώργο. Δεν αφηγούμαστε μόνο με το λόγο... 19-05-2020 / 19:16 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Η αρχή της θεσμοποίησης εδώ; 19-05-2020 / 19:18 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Άντε ρε παιδιά... 19-05-2020 / 19:19 - Μαχαιριδου Σοφια : μεσα από το ιδιο το προτζεκτ? 19-05-2020 / 19:20 - Μαχαιριδου Σοφια : το ιδιο το προτζεκτ δηλαδη λειτουργισε ως θεσμός με αφορμή με τη Ημερα του Παιδίου 19-05-2020 / 19:21 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Μπράβο Σοφία! Αντί να μείνει η δασκάλα στο σχολικό βιβλίο και να κάνει ένα 2ωρο το πολύ για τα δικαιώματα των παιδιών, όπως είναι στο μάθημα της κοινωνικής και πολιτικής αγωγής, έκανε ολόκληρο προτζεκτ που της πήρε 14 2ωρα... Αξιοποίησε δηλαδή το θεσμικό της ρόλο όχι ως εφαρμόστρια αλλά ως εισηγήτρια... 19-05-2020 / 19:22 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : και το παρουσίασε και στο σχολείο, και στο μεταπτυχιακό της και στο βιβλίο... (αρχή της εξωτερίκευσης...) 19-05-2020 / 19:22 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : κ.ο.κ. με τις υπόλοιπες αρχές... 19-05-2020 / 19:23 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Το καταλάβατε, απιδιά, πώς θέλω να δουλέψετε με τα κείμενα; 19-05-2020 / 19:23 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : παιδιά... 19-05-2020 / 19:24 - Τσιοκανος Δημητριος : εντάξει 19-05-2020 / 19:24 - Φιραϊ Γκρισιλντα : ναι ναι κατανοητό 19-05-2020 / 19:25 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : ναι 19-05-2020 / 19:25 - Μαχαιριδου Σοφια : ναι κυριε 19-05-2020 / 19:25 - Μουρατιδης Λαζαρος : Μια αρχή που νομίζω δεν αναφερθήκαμε είναι αυτή της οργανικότητας, σε αυτά τα κείμενα εντοπίζεται καθόλου ; 19-05-2020 / 19:26 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πολύ ωραία παρατήρηση Λάζαρε, αυτή την αρχή την ξεχνάμε... 19-05-2020 / 19:28 - Ταρασιδης Γεωργιος : Η δασκάλα ανδιοργάνωσε το σχολικό προγραμμα -διεύρινε κατά πολύ το μάθημα της κοινωνικής και πολιτικης αγωγης... 19-05-2020 / 19:28 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Μπορείτε να δείτε την αρχή της οργανικότητας και στο γεγονός ότι μια μουσουλμάνα σπουδάζει για να γίνει δασκάλα (κι αυτό δείχνει ότι η εκπαίδευση έχει οργανικό ρόλο στη ζωή της) αλλά και στη θετική αντίδραση των μουσουλμάνων γονιών, που αναβαπτίζουν την πεποίθησή τους ότι η εκπαίδευση είναι σημαντική, αφού βλέπουν και μια δική τους από τη μεριά των δασκάλων... 19-05-2020 / 19:31 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Στο άλλο κείμενο, η συμμετοχή στο πρότζεκτ από τη μεριά των μαθητών δείχνει τη σημασία που έχει γι'α υτά να "μάθουν" και να ασκήσουν τα δικαιώματά τους, όχι με μια βαρετή διάλεξη / διδασκαλία αλλά με μια διαδικασία συμμετοχική και αποφασιστική για τα ίδια... Το δικαιώματα είναι πολύ σημαντικά στην εκπαίδευση, παρότι γενικά τα αναλυτικά προγράμματα τα υποβαθμίζουν.... 19-05-2020 / 19:32 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ακριβώς Γιώργο. Το' χουμε Λάζαρε; 19-05-2020 / 19:33 - Μουρατιδης Λαζαρος : Μάλιστα κατανοητά 19-05-2020 / 19:33 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ωραία! Άλλη απορία υπάρχει παιδιά; 19-05-2020 / 19:34 - Ταρασιδης Γεωργιος : Πάντως και στις δύο περιπτώσεις ο εκπαιδευτικός διεκδικεί την αλλαγή της εκπαιδευτικής πραγματικότητας......όχι κατανάγκη από το θεσμικό ρόλο του δασκάλου....γίνεται εισηγητής μιας νέας προσεγγισης υ 19-05-2020 / 19:37 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ακριβώς Γιώργο... Κι αυτό είναι το μοντέλο εκπαιδευτικού που θέλουμε, όχι γιατί πιστεύουμε ότι θα ανατρέψει τα δεδομένα (πουθενά στον κόσμο και σε κανένα καθεστώς δεν έγινε κάτι τέτοιο, όταν μιλάμε για κρατική εκπαίδευση...) αλλά για να μπορεί να διαχειριστεί τις δυνατότητες που του δίνονται κάθε φορά να στήνει μικρές ανατροπές... Να μάθει να είναι "αντί-" 19-05-2020 / 19:38 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : ... και μαζί με την αντί-θεση να μπορεί να δομήσει και μια νέα θέση... 19-05-2020 / 19:39 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : που να αξιοποιεί τα πολιτισμικά φορτία όλου του εκπαιδευτικού δυναμικού... 19-05-2020 / 19:39 - Ταρασιδης Γεωργιος : Τι θυμήθηκα τώρα...το περιοδικό ΑΝΤΙ...Σχετικώς άσχετο...... 19-05-2020 / 19:40 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ναι, δεν το βγάλανε τυχαία έτσι... 19-05-2020 / 19:41 - Μαχαιριδου Σοφια : ...ειναι γεγονος πως αυτοί οι εκπαιδευτικοι μας εχουν μεινει αξεχαστοι. Ως κατι το διαφοροποιημένο από το κλασικο, και οι γνώσεις που αποκομηθηκαν ριζωσαν. 19-05-2020 / 19:42 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Έτσι ακριβώς Σοφία... 19-05-2020 / 19:44 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Αυτό, βέβαια, είναι μεγάλη συζήτηση, γιατί αυτοί οι εκπαιδευτικοί δεν ήταν ποτέ η πλειοψηφία... Θα μπορούσαν να είναι; Δύσκολο αυτό... 19-05-2020 / 19:45 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Προς το παρόν, πάντως, δεν υπάρχει τέτοιο δίλημμα! Ακόμη κι αν όλοι γίνετε τέτοιοι εκπαιδευτικοί, πάλι μειοψηφία θα είστε! 19-05-2020 / 19:46 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ανακουφιστείτε! 19-05-2020 / 19:47 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Και βέβαια, το αντί- δεν αφορά μόνο τις εκπαιδευτικές επιλογές της πολιτείας αλλά και μια σειρά από κοινωνωικά στερεότυπα κ.λπ. κ.λπ. 19-05-2020 / 19:48 - Ταρασιδης Γεωργιος : Στη εκπαιδευτικη μας ιστορία νομίζω οι μειοψηφίες έγραψαν την ιστορία......Λίγοι φωτισμένοι δάσκαλοι...αλλά και αυτοί ετερόφωτοι-γερμανοθρεμμένοι...Δελμούζος,Γληνός κλπ... 19-05-2020 / 19:50 - Ταρασιδης Γεωργιος : Ωστόσο προσπάθησαν ως αντι...ως αλλιως... 19-05-2020 / 19:51 - Ταρασιδης Γεωργιος : Και φυσικά μπήκαν σε περιπέτειες..... 19-05-2020 / 19:51 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σωστά Γιώργο... κι άλλοι ακόμα, αφανείς και ανώνυμοι που εμπνεύστηκαν απ' όλους αυτούς. 19-05-2020 / 19:51 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Λοιπόν, μου φαίνεται ότι ήρθε η ώρα του αναστοχαστικού αλκοόλ... Την επόμενη Τρίτη που κλείνουμε τις συναντήσεις μας, θα ήθελα να έχετε ξαναδεί λίγο το μοντέλο από την αρχή (μέσα από τις διαφάνειες) και να διατυπώσετε τυχόν απορίες. 19-05-2020 / 19:52 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Για το ζήτημα του τρόπου εξέτασης θα σας ενημερώσω έγκαιρα, μην ανησυχείτε. Απλώς είμαστε κι εμείς σε φάση διαβουλεύσεων... 19-05-2020 / 19:52 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Προς το παρόν καλό βράδυ και καλή αντάμωση! 19-05-2020 / 19:53 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : ωραια. καλο σας βραδυ 19-05-2020 / 19:53 - Τσιοκανος Δημητριος : Σας ευχαριστούμε καλό σας βράδυ 19-05-2020 / 19:53 - Φιραϊ Γκρισιλντα : σας ευχαριστουμε καλο βραδυ 19-05-2020 / 19:54 - Ταρασιδης Γεωργιος : Ευχαριστούμε πολύ..και καλό αναστοχασμό.......Καλό βράδι..... 19-05-2020 / 19:54 - Μαχαιριδου Σοφια : Καλό βραδυ σε ολους! Ευχαριστουμε πολύ! 19-05-2020 / 19:54 - Μουρατιδης Λαζαρος : Καλό βράδυ