12-05-2020 / 18:05 - Μουρατιδης Λαζαρος : Καλησπέρα 12-05-2020 / 18:05 - Φιραϊ Γκρισιλντα : καλησπέρα σας ! 12-05-2020 / 18:05 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : καλησπερα σας 12-05-2020 / 18:06 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καλώς τα παιδιά! 12-05-2020 / 18:09 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Τι έγινε, τόσο λίγοι μείναμε; 12-05-2020 / 18:09 - Μαχαιριδου Σοφια : Καλησπέρα κι από εμένα 12-05-2020 / 18:09 - Ποτουριδης Ιωαννης : εδώ είμαστε κύριε καλησπέρα! 12-05-2020 / 18:10 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Άντε βρε παιδιά, είπα κι εγώ... Σας έδιωξα όλους! 12-05-2020 / 18:11 - Ταρασιδης Γεωργιος : Χαίρεστε.... 12-05-2020 / 18:12 - Δαμκαλη Μαρινα : Γεια σας 12-05-2020 / 18:12 - Φιραϊ Γκρισιλντα : οχι κυριε σε καμία περίπτωση 12-05-2020 / 18:12 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καλώς το Γιώργο! 12-05-2020 / 18:12 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καλώς τη Μαρίνα! 12-05-2020 / 18:13 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Άντε μπράβο, να μαζευτούμε σιγά σιγά... Βέβαια, τώρα που άνοιξε η καραντίνα αυτή η ώρα είναι ό,τι πρέπει για βόλτα... 12-05-2020 / 18:13 - Δαμκαλη Μαρινα : Τι κάνετε; Πώς περνάτε; 12-05-2020 / 18:14 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ζέστανε και ο καιρός... Υπομονή, σήμερα και την επόμενη Τρίτη τελειώνουμε ουσιαστικά με την ύλη, οπότε το τελευταίο μας μάθημα θα το αφήσουμε για συνολικές απορίες κ.λπ. 12-05-2020 / 18:14 - Ταρασιδης Γεωργιος : Η βόλτα ενέχει την προοπτική μιας δυναμικής κουβέντας όμως....... 12-05-2020 / 18:15 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καλά είμαι Μαρίνα! Ασχολούμαι λίγο και με τον κήπο μου αυτό το διάστημα, να ξεμουδιάσω από τον εγκλεισμό... 12-05-2020 / 18:15 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Χαχα, ναι Γιώργο, αλλά το δυναμισμό της Κουβεντούλας δεν τον έχει... 12-05-2020 / 18:17 - Ταρασιδης Γεωργιος : Σωστά...η προοπτική της Κουβεντούλας δεν θπόκειται σε περιορισμούς...χαχαχα.... 12-05-2020 / 18:18 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Δε μου λέτε, το εγχειρίδιο σας ήρθε; 12-05-2020 / 18:18 - Ταρασιδης Γεωργιος : Όχι ακόμη...... 12-05-2020 / 18:18 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : δυστυχως οχι ακομα 12-05-2020 / 18:18 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : δυστυχως οχι ακομα 12-05-2020 / 18:18 - Μουρατιδης Λαζαρος : Σε μένα όχι ακόμη αλλά μου ήρθε σχετικό email 12-05-2020 / 18:18 - Φιραϊ Γκρισιλντα : οχι ακομη ! 12-05-2020 / 18:19 - Μαχαιριδου Σοφια : Οχι ακομη σε μενα που βρισκομαι στη Δράμα. Θα ηθελα να ρωτησω σχετικά με τον τρόπο της διεξαγωγής της εξετασης του μαθηματος, εχετε καποιο νέο μπηπως κυριε καθηγητά? 12-05-2020 / 18:20 - Φυδαντσης Χρηστος : Καλησπέρα σας! Και εγω θα ηθελα να ρωτησω για τις εξετασεις; 12-05-2020 / 18:20 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς όλη η ύλη σας θα είναι αναρτημένη στο e-class (δηλαδή οι παρουσιάσεις ppt για το θεωρητικό κομμάτι, τα 3 κείμενα που έχω ήδη αναρτήσει και άλλα ΄δυο που θα αναρτήσω για την επόμενη Τρίτη). Εννοείται ότι στην ύλη είναι και οι αποθηκευμένες Κουβεντούλες... 12-05-2020 / 18:21 - Μουρατιδης Λαζαρος : Δεν μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς ζητούσατε να μάθουμε από τα κείμενα 12-05-2020 / 18:23 - Μαχαιριδου Σοφια : (οι κουβεντουλες το Α και το Ω!!! ...χωρις τις κουβεντουλες δεν υπαρχει σωτηρια) 12-05-2020 / 18:23 - Μαχαιριδου Σοφια : (οι κουβεντουλες το Α και το Ω!!! ...χωρις τις κουβεντουλες δεν υπαρχει σωτηρια) 12-05-2020 / 18:24 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Για τις εξετάσεις δεν υπάρχει κάτι σίγουρο ακόμη, πέρα από το ότι δεν μπορούν να διεξαχθούν δια ζώσης... Άρα θα πρέπει να βρούμε έναν τρόπο ηλεκτρονικό εξ αποστάσεως. Προσανατολίζομαι να σας δώσω ένα θέμα να το επεξεργαστείτε (με βάση την ύλη μας) για ένα 4ωρο και να μου στείλετε στο καθορισμένο χρονικό όριο (και με καθορισμένο όριο λέξεων) το γραπτό σας σε word στο e-mail μου... Θα το αποφασίσουμε οριστικά στις 3 Ιουνίου που έχουμε Συνέλευση και θα ενημερωθείτε. Η εξεταστική θα είναι πιθανότατα από 22 Ιουνίου μέχρι 15 Ιουλίου. Θα δούμε... 12-05-2020 / 18:25 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Γεια σου ρε Σοφία! 12-05-2020 / 18:26 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Λοιπόν, να δούμε λίγο τα κείμενα; Έχει δίκιο ο Λάζαρος... 12-05-2020 / 18:27 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Όταν σας ζητώ να εντοπίσετε εκπαιδευτικές πρακτικές που εφάρμοσαν οι εκπαιδευτικοί που έγραψαν τα κείμενα, πώς το καταλάβατε; Ποιες πρακτικές εντοπίσατε; 12-05-2020 / 18:28 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : ομαδικο πνευμα απο πλευρας εκπαιδευτικων μαθητων 12-05-2020 / 18:28 - Ταρασιδης Γεωργιος : Αρχικά τον ορισμό του εκπαιδευτικού στόχου 12-05-2020 / 18:28 - Μουρατιδης Λαζαρος : Της επιτόπιας έρευνας στο θέμα με τις κρίνες 12-05-2020 / 18:29 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Λοιπόν, μάλλον πρέπει να αναφερθούμε λίγο στον όρο "πρακτική"... 12-05-2020 / 18:29 - Ταρασιδης Γεωργιος : π.χ. στο πρώτο κειμ. η επαφή με τους οικείους και η διάσωση και διατήρηση της συλλογικης μνήμης... 12-05-2020 / 18:30 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Μια εκπαιδευτική "πρακτική", ας πούμε, είναι η λεγόμενη μετωπική διδασκαλία... Ο δάσκαλος έχει απέναντί του τους μαθητές και "παραδίδει" το μάθημα... 12-05-2020 / 18:33 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ωραίες οι σκέψεις σας. Εδώ, όπως καταλάβατε, αυτή η πρακτική δεν ισχύει, ακολουθούνται εντελώς διαφορετικές... Η επαφή των μαθητών με τις οικογένειές τους, η έρευνα εκτός σχολικού περιβάλλοντος, η εκπόνηση ενός project κ.λπ. όλα αυτά είναι πρακτικές διδασκαλίας που υπερβαίνουν το τυπικό κομμάτι... 12-05-2020 / 18:33 - Ταρασιδης Γεωργιος : Εδώ μάλλον έχουμε τη συμμετοχική διδασκαλία..εννοώ στο οικογενειακο δενδρο 12-05-2020 / 18:35 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Μπορείτε να τις συγκεντρώσετε από κάθε κείμενο; Θα ήταν χρήσιμο αυτό: θα μπορούσατε έτσι να δείτε μια σειρά από παράλληλες δράσεις με την τυπική σχολική (η οποία φυσικά δεν σταματά) και μέσα από τις οποίες επιδιώκονται παράλληλοι στόχοι αλλά με μεγαλύτερη ευελιξία... 12-05-2020 / 18:36 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : και στα 2 υπαρχει συνεργασια και ελλειψη χρονου 12-05-2020 / 18:36 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σωστά το γράφεις Γιώργο, όπως και στις κρήνες υπάρχει συμμετοχικότητα και άλλων φορέων εκτός της σχολικής κοινότητας... Τι σας θυμίζει αυτό από τις αρχές του Μπρούνερ; 12-05-2020 / 18:37 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : αρχη της αλληλεπιδρασης; 12-05-2020 / 18:37 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Να τα πάρουμε ένα ένα; Η αρχή της θεσμοποίησης από που φαίνεται; 12-05-2020 / 18:38 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Εντάξει, ας αρχίσουμε από την αρχή της αλληλεπίδρασης, όπως προτείνει ο Γιώργος 12-05-2020 / 18:38 - Δαμκαλη Μαρινα : Εγώ βασικά σε αυτό με τις κρήνες θα έλεγα ότι έχει την αρχή της προοπτικής 12-05-2020 / 18:38 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ποιοι αλληλεπιδρούν με ποιους και σε ποιο επίπεδο; 12-05-2020 / 18:39 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : ο μαθητης με τον δασκαλο οπου κυριως οι δασκαλοι γινονται μαθητες των μαθητων τους και ανακαλυπτουν νεες γνωσεις 12-05-2020 / 18:40 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σωστά το γράφεις Μαρίνα, η προοπτική των "Άλλων" μαθητών μας, των Μουσουλμάνων, από την άποψη της χρήσης του νερού στη δική τους θρησκεία... 12-05-2020 / 18:41 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πολύ ωραία Γιώργο! Επίσης, οι μαθητές με το οικογενειακό τους περιβάλλον (που θεσμικά βρίσκεται έξω από την εκπαιδευτική διαδικασία...) 12-05-2020 / 18:41 - Δαμκαλη Μαρινα : Αλληλεπιδρούν οι μουσουλμάνοι μαθητές με τους δασκάλους σε ένα επίπεδο όπου οι μαθητές θα γνωρίσουν σε πιο προσωπικό επίπεδο τους δασκάλους και οι δάσκαλοι θα προσπαθήσουν να κατανοήσουν τους μαθητές μέσα στο "περιβάλλον" τους 12-05-2020 / 18:42 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πολύ σωστά! Επίσης, Μαρίνα, η αρχή της κατασκευής, δεδομένου ότι οι κρήνες και το νερό δίνουν μια τελείως διαφορετική διάσταση στον κόσμο όπως τον αντιλαμβάνονται οι Μουσουλμάνοι... 12-05-2020 / 18:43 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Αλλά η ίδια αρχή υπάρχει και στο γενεαλογικό δέντρο... Για σκεφτείτε... 12-05-2020 / 18:43 - Μουρατιδης Λαζαρος : Αρχίζω να καταλαβαίνω... 12-05-2020 / 18:43 - Μαχαιριδου Σοφια : νοιζω πως ξεκινα με την αρχη της ταυτοτητας και της αυτοεκτιμησης 12-05-2020 / 18:43 - Ταρασιδης Γεωργιος : Ουσιαστικά μπήκαν τα παιδιά στη διαδικασία να κατανοήσουν το κόσμο των προσφύγων παππούδων---διυποκειμενικότητα νομιζω.... 12-05-2020 / 18:44 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ωραία φίλε Λάζαρε! Ακριβώς φίλε Γιώργο! 12-05-2020 / 18:44 - Μαχαιριδου Σοφια : και στις δυο περιπτωσεις τα παιδια μπαινουν στην διαδικασία της ανακάληψης του εαυτού τους μεσα απο την ιστορια τους διεξαγωντας την ερευνα 12-05-2020 / 18:45 - Ταρασιδης Γεωργιος : αλλα΄και τη γλώσσα των παππούδων..... 12-05-2020 / 18:47 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σοφία και Γιώργο, πολύ σημαντικές οι επισημάνσεις σας! Εδώ ακριβώς, όπως το γράφετε βρίσκεται η αρχή των περιορισμών: τα πιτσιρίκια ντρέπονταν να μεταγράψουν ακριβώς το θρακιώτικό ιδίωμα, το "χωριάτικο"... Όμως αντιλήφθηκαν πολύ καλά ότι όχι μόνο δεν μπορούν να το αποφύγουν αλλά μάλλον μπορούν να το αξιοποιήσουν... 12-05-2020 / 18:47 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σοφία και Γιώργο, πολύ σημαντικές οι επισημάνσεις σας! Εδώ ακριβώς, όπως το γράφετε βρίσκεται η αρχή των περιορισμών: τα πιτσιρίκια ντρέπονταν να μεταγράψουν ακριβώς το θρακιώτικό ιδίωμα, το "χωριάτικο"... Όμως αντιλήφθηκαν πολύ καλά ότι όχι μόνο δεν μπορούν να το αποφύγουν αλλά μάλλον μπορούν να το αξιοποιήσουν... 12-05-2020 / 18:47 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : ... για να πετύχουν μεγαλύτερη οικειότητα και μεγαλύτερη ακρίβεια στην κατάθεση του βιώματος... 12-05-2020 / 18:49 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Έτσι αντιλαμβάνονται και τους δύο περιορισμούς για την κατασκευή του Εαυτού, και τα "προηγούμενα" σε σχέση με τα 'επόμενα" αλλά και τα συμβολικά συστήματα (τη γλώσσα...) 12-05-2020 / 18:51 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Και δείτε τον τρόπο με τον οποίο αυτές οι επαφές οδηγούν σε αφηγήσεις... Των παππούδων αρχικά αλλά και των ίδιων των παιδιών στη συνέχεια... Εδώ τι έχουμε; 12-05-2020 / 18:52 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : αρχη της κατασκευης; 12-05-2020 / 18:52 - Μουρατιδης Λαζαρος : Αρχή της αφήγησης ; 12-05-2020 / 18:52 - Ταρασιδης Γεωργιος : Η δημιουργία γενεαλογικού δένδρου όμως είναι το εργαλείο να νοηματοδοτήσουν-να φτιάξουν ένα νέονόημα για το δικό τους σήμερα...αρχή της κατασκευής αν δεν κάνω λάθος... 12-05-2020 / 18:52 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σωστά, αλλά με τι είδους υλικά κατασκευάζεται αυτός ο κόσμος; 12-05-2020 / 18:53 - Μαχαιριδου Σοφια : αρχη της αφηγησης θα ελεγα κι εγω 12-05-2020 / 18:54 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Σωστά Λάζαρε: οι κατασκευές μας είναι πρώτα απ' όλα ιστορίες, αφηγήσεις για τον κόσμο μας... Έτσι οι νεαροί και οι νεαρές καταλαβαίνουν ότι δε "φύτρωσαν" με το κινητό στο χέρι... αλλά υπάρχει μια ολόκληρη ιστορία πίσω τους από την οποία προέρχονται. Κι αυτή η αφήγηση τους βοηθά να βρουν και τη δική τους θέση στον κόσμο... 12-05-2020 / 18:54 - Μαχαιριδου Σοφια : γιατι, με τη μέθοδο της μπορεί κανείς να φτιαξει μια ταυτότητα και να τοποθετησει τον εαυτό του εκει. στον δικο του πολιτισμό του 12-05-2020 / 18:56 - Μαχαιριδου Σοφια : γεγονος που θα τους κανει να μην νιωθουν οτι βρισκονται σε περιθωριο 12-05-2020 / 18:56 - Ταρασιδης Γεωργιος : έχω την εντύπωση ότι προηγείται η αρχή της ταυτότητας και της αυτοεκτίμισης....προηγείται η το βίωμα... 12-05-2020 / 18:57 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Η Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου, η φιλόλογος που έκανε το πρόγραμμα, μου έλεγε πως στο σχολέιο της υπήρχαν ορισμένα στερεότυπα: οι ελληνόφωνοι μαθητές θεωρούσαν τους εαυτούς τους "πρωτους" μετά έβαζαν τους Παλιννοστούντες και πολύ μετά τους μειονοτικούς μαθητές... Μετά το πρόγραμμα η ιεράρχηση άλλαξε, γιατί συνειδητοποίησαν ότι οι ¨ελληνόφωνοι¨ήταν παιδιά προσφύγων, όπως και οι Παλιννοστούντες, ενώ οι πιο "παλιοί" ήταν οι Μουσουλμάνοι.... 12-05-2020 / 18:59 - Μουρατιδης Λαζαρος : Τελικά με τόσες αρχές που εντοπίζονται στα κείμενα το θέμα δεν είναι πόσες υπάρχουν αλλά πόσες δεν υπάρχουν 12-05-2020 / 18:59 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ακριβώς εδώ θέλω να καταλήξω Γιώργο: η ταυτότητα είναι μια ρευστή κατασκευή που βασίζεται στην παρουσία του "Άλλου". Όμως, η αποδοχή του "άλλου" ως εαυτού ανασυγκροτεί εν τέλει και την ίδια την ταυτότητα και παράγει αυτοεκτίμηση... ... 12-05-2020 / 19:01 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Όπως ακριβώς και στις κρήνες: οι μαθητές ντρέπονταν γιατί τις θεωρούσαν μηδαμινές κατασκευές για να ασχοληθεί κανείς... Όταν όμως συνειδητοποίησαν το φορτίο που κρύβουν ανέβασαν την αυτοετίμησή τους μέσα από την αναγνώριση του ταυτοτικού φορτίου... 12-05-2020 / 19:01 - Μαχαιριδου Σοφια : επισης (εχω την εντυπωση) πως οι αρχες αλληλοσυμπληρωνουν η μια την αλλη... 12-05-2020 / 19:02 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : υπαρχουν πολλες αρχες τελικα 12-05-2020 / 19:02 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ωραία τα λες Λαζαρε! Πού σωστά τα λες Σοφία! Στην πραγματικότητα, παιδιά όλες οι αρχές επιβεβαιώνονται... Γι' αυτό και λέμε ότι η ξεχωριστή αντιμετώπιση των αρχών έχει μεθοδολογικό χαρακτήρα, για να τις μάθουμε και να τις κατανοήσουμε... 12-05-2020 / 19:02 - Μαχαιριδου Σοφια : ειναι αλληλενδετες 12-05-2020 / 19:03 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Το ζητούμενο είναι να επινοούμε ως εκπαιδευτικοί πρακτικές που να συνθέτουν αρχές... 12-05-2020 / 19:04 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Και να σκεφτείτε ότι δεν κουβεντιάσαμε τις αρχές της θεσμοποίησης και της εξωτερίκευσης στα παραδείγματά μας... Αυτές πώς επιβεβαιώνονται; 12-05-2020 / 19:04 - Ταρασιδης Γεωργιος : Συμφωνώ Σοφία....επίσης στο δένδρο το σχολείο ξεφεύγει από το στενά νοούμενο θεσμικό του ρόλο....βάζει στο παιχνίδι την οικογένεια....το πρώτο σχολείο... 12-05-2020 / 19:05 - Μουρατιδης Λαζαρος : η αρχή της εξωτερίκευσης παράγει συλλογικά έργα όπως και στις 2 περιπτώσεις 12-05-2020 / 19:06 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πολύ ωραία Γιωργο. Όμως αυτό γίνεται με πρωτοβουλία ενός εκπαιδευτικού που ανάμεσα στις "ρωγμές" του θεσμικού πλαισίου γίνεται εκτός από εφαρμοστής και εισηγητής... 12-05-2020 / 19:08 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Και η αρχή της εξωτερίκευσης, Λάζαρε, έχιες δίκιο. Παράγεται "έργο" και συναίνεση ταυτόχρονα. Και βέβαια, το πρότζεκτ δεν έμεινε κρυφό... Αντίθετα, και στις δύο περιπτώσεις παρουσιάστηκε και μάλιστα και εκτός σχολείου... 12-05-2020 / 19:08 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : ... και τυπώθηκε κιόλας! 12-05-2020 / 19:10 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Μπορείτε να σκεφτείτε άλλες δικές σας πρακτικές που θα εφαρμόζατε σε αντίστοιχες περιπτώσεις; Ή αν έχετε από τη σχολική σας εμπειρία... 12-05-2020 / 19:10 - Ταρασιδης Γεωργιος : Γνώσεις ισορροπίας μάλλον απαιτούνται από το δάσκαλο....όμως έτσι έχει περισσότερα να κερδίασει τελικά...το κυριότερο ίσως περισσότερο χρόνο με τον κάθε μαθητή ατομικά... 12-05-2020 / 19:11 - Μουρατιδης Λαζαρος : Στο μάθημα της τεχνολογίας που είχαμε στο γυμνάσιο η κυρία μας έβαλε να φτιάξουμε μια μακέτα με την επιχείρηση μας και κάθε ομάδα είχε τις δικούς της υπεύθυνους 12-05-2020 / 19:12 - Μουρατιδης Λαζαρος : π.χ υπήρχε ο υπεύθυνος Οικονομικών,Ασφάλειας,Διευθυντή,Υποδιευθυντής ο καθένας με τους δικούς του ρόλους 12-05-2020 / 19:12 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : εμας η καθηγητρια μας ειχε βαλει να παρουμε συνεντευξεις τους ιδιοκτητες διαφορων επιχειρησεων 12-05-2020 / 19:12 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : ημασταν χωρισμενοι σε τριαδες 12-05-2020 / 19:13 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ωραία!... Συνεχίστε! 12-05-2020 / 19:13 - Ταρασιδης Γεωργιος : Αν υπήρχε η τεχνική υποστήριξη ίσως να μπορόυσαμε να χρησιμοποιούσαμε και το εργαλειο του εννοιολογικού χάρτη .... 12-05-2020 / 19:14 - Μουρατιδης Λαζαρος : Στο τέλος της χρονιάς παρουσιάζαμε το έργο στους μαθητές και τους εξηγούσαμε τι ακριβώς κάνει η επιχείρηση 12-05-2020 / 19:14 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Κράτα το αυτό Γιώργο να δεις πώς εφαρμόζεται σ' ένα από τα κείμενα που θα ανεβάσω για την επόμενη εβδομάδα... 12-05-2020 / 19:15 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : υπηρχε ενας που εκανε ερωτησεις ενας που εγραφε και ενας που εβλεπε πως λειτουργουσε το μαγαζι και στο τελος η καθε ομαδα παρουσιαζε την εργασια της 12-05-2020 / 19:15 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Να και η εξωτερίκευση Λάζαρε! 12-05-2020 / 19:15 - Μουρατιδης Λαζαρος : Εγώ προσωπικά ανέλαβα το έργο των οικονομικών και έμαθα πως λειτουργεί το σκεπτικό αυτού του ρόλου 12-05-2020 / 19:15 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : Οκ 12-05-2020 / 19:16 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Και η αρχή της κατασκευής και της αφήγησης (μέσω των ρόλων) Γιώργο... (και Λάζαρε) 12-05-2020 / 19:17 - Μαχαιριδου Σοφια : στο προγραμμα της δημιουργικής απασχολησης παιδιών δημοτικού που υλοποιήθηκε απο το τμήμα μας, επιλεχτικαν μεθοδοι μεταξυ άλλων και του λαχανοκηπου. Τα παιδια περα απο την εκμαθηση των βασικών γνωσεων "τι κανω για να φυτρωσει ο σπόρος μου" κληθηκαν να επιλέξουν τον δικο τους σπόρο και να συνεγαστουν αποδεχθουν 12-05-2020 / 19:18 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πολύ ωραίο παράδειγμα επίσης, Σοφία! Κι όταν τρώνε κιόλας από τα δικά τους λαχανικά τα πιτσιρίκια να δεις πώς τρελαίνονται.... 12-05-2020 / 19:19 - Μαχαιριδου Σοφια : τους δωσαμε ρολους πχ. καποιος ειχε το ποτισμα 2 - 3 το σκαλισμα καποιος την επιβλεψη ωστε να καταγραφει την πορεια της αναπτηξης των φυτων 12-05-2020 / 19:19 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Κι είναι ένα παράδειγμα πολύ ουσιαστικής δραστηριότητας ειδικά για παιδιά που έχουν πρόβλημα γλωσσικής επικοινωνίας ή είναι υπερκινητικά... 12-05-2020 / 19:19 - Μαχαιριδου Σοφια : στην τελετη ληξης παρουσιασαμε τους καρπους του λαχανοκηπου 12-05-2020 / 19:20 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Τέλειο! 12-05-2020 / 19:20 - Μαχαιριδου Σοφια : τα παιδια εκαναν ντοματοσαλατες ικρες ατομικες και κερασαν τους προσκεκλημενους γονεις 12-05-2020 / 19:20 - Μαχαιριδου Σοφια : μικρές* 12-05-2020 / 19:21 - Ταρασιδης Γεωργιος : Σκέφτομαι ότι θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια ειδική -καλοκαιρινή ας πούμε δραστηριότητα επισκευής των κρηνών...... 12-05-2020 / 19:22 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πριν δυο χρόνια στην Κομοτηνή, έξω από το παρκάκι της Περιφέρειας, είχε γίνει "παζάρι" με φυταριές που είχαν φυτέψει μαθητές δημοτικών σχολείων με σπόρους που τους είχε δώσει το Πελίτι... Εκεί να δείτε πώς παζάρευαν τα πιτσιρίκια! 12-05-2020 / 19:23 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Γιώργο αυτό που γράφεις είναι πολύ σπουδαίο! Μπορούμε, όταν τελειώσουν όλα τούτα με τους περιορισμούς να οργανώσουμε ένα θερινό σχολείο στην ορεινή Ροδόπη ... Με θ'εμα τις κρήνες και τη συντήρησή τους κ.λπ. Και να μάθουμε... 12-05-2020 / 19:24 - Μαχαιριδου Σοφια : κι εμεις με τον Πελιτι συνεργαστηκαμε για τους σπόρους. (Ερχονται καθε χρονο και στην "Ονειρούπολη" και παρουσιαζουν το εργο τους ως συλλογος) 12-05-2020 / 19:25 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Είχα πάρει κι εγώ τότε φυταριές, αλλά δεν πήγαν πολύ καλά... Δε βαριέσαι, δεν είναι αυτό το ζητούμενο! 12-05-2020 / 19:28 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ξέρετε, παιδιά, οι σπόροι από το Πελίτι (και άλλους αντίστοιχους φορείς) εμπεριέχουν επιπλέον και την αρχή των περιορισμών, υπό την έννοια ότι είναι προσαρμοσμένοι παλιοί σπόροι και όχι υβρίδια των εταιρειών... Πολλές φορές, μάλιστα, είμαστε τόσο εθισμένοι στις "βιομηχανοποιημένες" γεύσεις των λαχανικών που οι "πραγματικές" μας ξενίζουν... 12-05-2020 / 19:29 - Ταρασιδης Γεωργιος : όπως και τα σχήματα των καρπών...τα βιομηχανοποιημένα είναι όλα ίδια... 12-05-2020 / 19:30 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Προς το παρόν, βέβαια, το πρότζεκτ στην εκπαίδευση είναι η κάμερα καταγραφής του μαθήματος και όχι ο λαχανόκηπος... 12-05-2020 / 19:30 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ακριβώς Γιώργο! 12-05-2020 / 19:31 - Μαχαιριδου Σοφια : τελευταια παρενθεση...( μπορει κανεις να κρατησει και να ξανανα φυτεψει και την επομενη σεζον. ενω οι υβριδικοι οχι. ειναι κατι σαν τα μουλαρια) 12-05-2020 / 19:32 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πολύ σωστά το λες Σοφία... Την έχω πατήσει μάλιστα για να το μάθω αυτό... 12-05-2020 / 19:33 - Ταρασιδης Γεωργιος : και στο πανεπιστήμιο ποιό το μελλοντικό πρότζεκρ???.....εξετάσεις online...με το κεφάλι καρφωμένο στην οθόνη...αν το μάτι ξεφύγει κάηκες??? 12-05-2020 / 19:34 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Πού κοιτάς παιδί μου; Κοίτα μπροστά σου... 12-05-2020 / 19:35 - Ταρασιδης Γεωργιος : έχω περάσει τέτοιου είδους εξετάσεις σε φαρμακευτική εταιρεία...απερίγραπτη εμπειρία.... 12-05-2020 / 19:35 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Βάλε το βιβλίο ΠΙΣΩ από τον υπολογιστή, όχι δίπλα... 12-05-2020 / 19:36 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : και κάποιον να σου ανεβάζει τη σελίδα και να την γυρίζει... 12-05-2020 / 19:37 - Φιραϊ Γκρισιλντα : αχαχαχ.. 12-05-2020 / 19:37 - Ταρασιδης Γεωργιος : ωραια ιδέα για κομικ..ο τύπος πίσω από τον υπολογιστή σαν το διάκο που κρατάει το βιβλίο στο δεσποτη......... 12-05-2020 / 19:37 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Τι γέλιο είχαμε ρίξει κάποτε στη Γ Γυμνασίου... μια συμμαθήτρια από το τελευταίο θρανίο είχε κόψει το φύλλο από το βιβλίο της ιστορίας και το είχε τσιτώσει στο γιακά της μπροστινής της, στην πλάτη... Έλεγε το μάθημα νεράκι! .. 12-05-2020 / 19:38 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : χαχα 12-05-2020 / 19:39 - Μαχαιριδου Σοφια : ...μια χαρα!!! χαχα 12-05-2020 / 19:39 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Καρφώθηκε όμως, γιατί δεν ήταν πολύ καλή μαθήτρια, και η καθηγήτρια (μακαρίτισσα πια) την κατάλαβε κι άρχισε να πλησιάζει... Ε, ρε το τι έγινε... 12-05-2020 / 19:39 - Δαμκαλη Μαρινα : δημιουργικό 12-05-2020 / 19:40 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Αλλα τα πιο πολλά τα άκουσε η συμμαθήτρια με το γιακά... Που "καθότανε σαν αναλόγιο..."... 12-05-2020 / 19:40 - Δαμκαλη Μαρινα : χαχαχα 12-05-2020 / 19:40 - Μαχαιριδου Σοφια : την επενεσε τουλαχιστον για την προσπαθεια ??? δεν ειναι και λιγο να κρατας την αναπνοη σου μην σε καταλαβουν και να κανεις φυσικη αναγνωση 12-05-2020 / 19:41 - Μαχαιριδου Σοφια : ολα κοπο θελουν κυριε καθηγητα!!! 12-05-2020 / 19:41 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Μη συζητάς τι της έσουρε! Από τότε εφαρμοζόταν το "μοντέλο της πληροφορικής" χωρίς υπολογιστές.... Να τα λες κατά λέξη! 12-05-2020 / 19:42 - Ταρασιδης Γεωργιος : και τρόπο...κάποια..... 12-05-2020 / 19:42 - Μαχαιριδου Σοφια : και στο τελος καταλαβαινεις πως, απο το να γραφεις σκονακια .....τα εχεις μαθει!!! και σου ειναι περιτα.. 12-05-2020 / 19:42 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Ήταν και κόρη στρατιωτικού, αλλά δε μάσαγε η συμμαθήτρια! 12-05-2020 / 19:43 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Α μπράβο, με τα σκονάκια τα μαθαίνεις στο τέλος!... 12-05-2020 / 19:45 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Λοιπόν, μου φαίνεται ότι καταλάβατε πώς θέλω να διαβάσετε τα κείμενα - παραδείγματα (και να σκεφτείτε τρόπους ανάλογους για την αξιοποίηση του μοντέλου του Μπρούνερ) 12-05-2020 / 19:46 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : και να σκεφτείτε τρόπους αξιοποίησης του μοντέλου του Μπρούνερ σε δικούς σας σχεδιασμούς, ανάλογα με το προφίλ ενός σχολείου ή μιας τάξης... Το΄χουμε; 12-05-2020 / 19:47 - Μουρατιδης Λαζαρος : Θα είναι διαφορετικά τα κείμενα ή τα ίδια ; 12-05-2020 / 19:47 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Τα ίδια, ως παραδείγματα... 12-05-2020 / 19:48 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Με τον ίδιο τρόπο θέλω να δείτε και τα επόμενα δύο που θα ανεβάσω στο e-class για να τα κουβεντιάσουμε την επόμενη φορά. 12-05-2020 / 19:49 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : ωραια 12-05-2020 / 19:50 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Κάντε και μια επανάληψη τις αρχές, έχοντας στο νου σας τα συγκεκριμένα κείμενα. Αυτή η συνδυαστική ανάγνωση θα σας βοηθήσει πολύ... 12-05-2020 / 19:50 - Μαχαιριδου Σοφια : νομιζω το χουμε τωρα καλυτερα 12-05-2020 / 19:50 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Και πριν το γυρίσουμε στο τσίπουρο, κάντε και καμιά βόλτα, τώρα που έχει ωραίο φως... 12-05-2020 / 19:51 - Μαχαιριδου Σοφια : ειναι χαρα Θεου εξω η αληθεια! 12-05-2020 / 19:51 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Εαρινό εξάμηνο με τα όλα του... 12-05-2020 / 19:51 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : ισχυει 12-05-2020 / 19:52 - Δαλκαβουκης Βασιλειος : Άντε, λοιπόν, και τα λέμε την ερχόμενη Τρίτη, με το τελευταίο κομμάτι της ύλης μας.... Καλό βράδυ να έχετε! 12-05-2020 / 19:52 - Κοτσιφτοπουλος Γεωργιος : καλο σας βραδυ 12-05-2020 / 19:53 - Μαχαιριδου Σοφια : Ευχαριστουμε πολυ! Καλο βραδυ. 12-05-2020 / 19:53 - Δαμκαλη Μαρινα : Καλή συνέχεια! 12-05-2020 / 19:53 - Μουρατιδης Λαζαρος : Καλό βράδυ 12-05-2020 / 19:53 - Φιραϊ Γκρισιλντα : ευχαριστουμε πολυ καλο σας βραδυ 12-05-2020 / 19:53 - Ταρασιδης Γεωργιος : καλο βραδυ ..ευχαριστουμε.....