ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ
- Δευτέρα, 04 Μαΐου 2026 -
Στα πλαίσια του μαθήματος, την Τρίτη 12-05-2026, θα πραγματοποιηθεί εκπαιδευτική εκδρομή στην Καβάλα. Εκεί θα επισκεφτούμε αποκατεστημένα μνημεία της οθωμανικής και νεώτερης περιόδου, θα γνωριστούμε με σημαντικούς αρχιτέκτονες της πόλης και θα έχουμε την χαρά να μας παρουσιάσει το έργο της η βραβευμένη αρχιτέκτονας με το βραβείο EUROPA NOSTRA Αγγέλα Γεωργαντά για την αποκατάσταση του νερόμυλου στον Άγιο Γερμανό των Πρεσπών.
Η μετακίνηση θα γίνει με το ΚΤΕΛ και θα ξεκινήσουμε με το λεωφορείο των 9.30. Επιστροφή με το ΚΤΕΛ. Παρακαλώ δηλώστε εδώ κάτω τα ονόματά σας: