πριν λίγο ολοκληρώθηκε η ανάρτηση των βαθμολογιών.
Διόρθωσα 147 γραπτά. Από αυτά, το 40% πήρε βαθμό κάτω από την βάση!!! Απογοητευτική εικόνα! Τι έγινε ρε παιδιά; γιατί αυτό το χάλι; Το μόνο παρήγορο είναι ότι στο φάσμα του άριστα (8,5-10) ήταν το 6% - ξεπερνάει τον Μ.Ο. που είναι το 4,5%. Επισημαίνω ότι περίπου το 30% των γραπτων πήρε 5. Και αυτό αφού όλα τα 4,5 έγιναν πεντάρια ...
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί συνέβη αυτό - ενώ προηγούμενες χρονιές, με θέματα ίδιας δυσκολίας, οι βαθμοί γενικά ήταν πολύ καλύτεροι. Νομίζω ότι πολλές δήλωσαν το μάθημα και (χωρίς να παρακολουθήσουν) προσήλθαν στην εξέταση με την αίσθηση που είχαν όταν έδιναν "θρησκευτικά" στο γυμνάσιο... Αν υπάρχει κάποια σοβαρότερη ερμηνεία, παρακαλώ καταθέστε την. Επισήμανση. Πολλά γραπτά είχαν κάποιες φρικτές ομοιότητες ... και μάλιστα στα λάθη! Αν αυτό δεν ήταν προϊόν αντιγραφής μέσα στην αίθουσα, τότε οφείλεται στο ότι "κυκλοφόρησαν" - ως έγκυρες ! - κάποιες σημειώσεις που είχαν συγκεκριμένα λάθη και παραλήψεις. Ε, και αυτά εμφανίστηκαν με μαζικό τρόπο!!! Είναι το κόστος του να βασίζεται κανείς στον "άλλο".
Βεβαίως, όποια και όποιος θέλει, μπορεί να έρθει και να δει το γραπτό της/του. Όχι για να εξηγήσω τι λάθος υπήρχε. Για να μου εξηγήσει γιατί έγραψε (ως σωστά) τα όσα έγραψε, με βάση τα όσα αναφέρονται στην εξεταστέα ύλη (να παραπέμψει σε συγκεκριμένα κείμενα) και με βάση τα όσα κατάλαβε στις συζητήσεις κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Και αν με πείσει για την ορθότητα των ισχυρισμών της/του, ευχαρίστως να αναθεωρήσω ως προς την τελική βαθμολογία του γραπτού.
Από του χρόνου, και αυτό το μάθημα θα εξετάζεται προφορικά.