Αγαπητές, αγαπητοί,
τα αποτελέσματα των εξετάσεων στη μεθοδολογία θα προωθηθούν προς δημοσίευση προς το τέλος της εβδομάδος.
Οι κύριοι λόγοι καθυστέρησης ήταν οι εξής:
(α) (Κυρίως!) Ικανός αριθμός φοιτητών δεν ανέγραψε στο έγγραφο του word το οποίο υπέβαλε ονοματεπώνυμο και αριθμό μητρώου. Ως εκ τούτου ήταν αδύνατον να τυπωθούν όλες οι απαντήσεις και να διορθωθούν με τη συνδρομή και περισσότερων συναδέλφων. Η διόρθωση έγινε λοιπόν αποκλειστικά από εμένα μέσω του eclass με τον δικό μου κωδικό πρόσβασης (άρα χωρίς τη δυνατότητα συνδρομής από συναδέλφους) ώστε να προκύπτουν τα ως άνω στοιχεία από την εκάστοτε υποβολή του εξεταζόμενου φοιτητή.
(β) Υπήρχαν, ευτυχώς πραγματικά ελάχιστες, περιπτώσεις «ύποπτων» γραπτών στα οποία φαινόταν prima facie να έχει λάβει χώρα εν μέρει αυτούσια αντιγραφή από πηγές διαθέσιμες στο διαδίκτυο κατά παράβαση των όρων της εξέτασης. Τούτο προϋποθέτει αναζήτηση και διαπίστωση της πηγής και πρόσθετο χρόνο.
(γ) Υπήρχαν περιπτώσεις που πρώτη φορά αντιμετωπίσαμε, όπως λ.χ. μεταξύ άλλων, περίπτωση διπλής συμμετοχής του αυτού φοιτητή / φοιτήτριας σε περισσότερα κλιμάκια.
(δ) Ανάγκη εντοπισμού γραπτών που δεν είχαν υποβληθεί μέσω της πλατφόρμας αλλά με email στο e-class ή απευθείας στον δικό μου ακαδημαϊκό λογαριασμό. Ως προς αυτά έπρεπε να συσχετιστεί ο χρόνος υποβολής τους σε σχέση με το πέρας της εξέτασης κάθε κλιμακίου και να γίνουν δεκτές μόνον οι υποβολές οι οποίες παρουσίαζαν χρονική εγγύτητα αφού μόνον αυτές μπορούν να αποδοθούν σε πρόσκαιρη αδυναμία.
(ε) Υπήρχαν περιπτώσεις, ευτυχώς ελάχιστες, κατά τις οποίες η γραμματοσειρά του αρχείου ήταν μη αναγνώσιμη οπότε και έγινε προσπάθεια να καταστεί αναγνώσιμη με αποθήκευσή του σε άλλο format κ.ο.κ.
(στ) Η προτεραιότητα δόθηκε προφανώς στις γραπτές και προφορικές (εντός του Φεβρουαρίου) εξετάσεις των μαθημάτων της δικονομίας μεγαλύτερων εξαμήνων από τα οποία εξαρτάται και η απόκτηση πτυχίου από πολλούς συμφοιτητές σας.
Στο παρόν στάδιο έχει ολοκληρωθεί το (α) που ήταν ο κύριος όγκος δουλειάς, και το (ε) [όπου ήταν δυνατόν], γίνεται επανέλεγχος του (δ) ώστε να μην χαθεί κάποιο γραπτό, καταλήγουμε σε τελικές διαπιστώσεις για το (β) και μένει να αποφασιστεί πως θα χειριστούμε από πλευράς βαθμολογίας το (γ).
Η ανάρτηση της βαθμολογίας θα είναι ενιαία ως προς όλους τους εξεταζόμενους.
Φιλικά,
Δ.Μ.