Κοινωνικό Μάρκετινγκ (Ζ11)
Περικλης Πολυζωιδης
Απαλλακτική Εργασία στο Κοινωνικό Μάρκετινγκ
Χειμερινό εξάμηνο 2024-2025
Οδηγίες:
Δεν απαιτείται συμμετοχή σε διαλέξεις
Απαιτείται ανάγνωση του βιβλίου «Κοινωνικό Μάρκετινγκ» για την ενσωμάτωση της επιστημονικής ορολογίας στο κείμενο της εργασίας, ως τεκμήριο βαθμολόγησης
Δυνατότητα ομαδικής εργασίας. Μέγεθος, πλην βιβλιογραφίας και παραρτήματος:
1 άτομο: 3000 λέξεις
2 άτομα: 3500
3 και πλέον: 3500 + 300 λέξεις για κάθε επιπλέον άτομο
Στην αρχική σελίδα ΜΟΝΟ τα παρακάτω:
Κοινωνικό Μάρκετινγκ Απαλλακτική Εργασία
Κοινωνικό πρόβλημα:
Συγγραφέας/εις:
Σύνολο λέξεων:
Κατάθεση:
Το αργότερο τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025
Μόνο στο E-mail: ppolyzoi@sw.duth.gr – Όχι στο Ε-class
Προσοχή: Ο τίτλος του Ε-mail θα είναι το επώνυμο του/της συγγραφέα (ή ενός ατόμου από την ομάδα σε περίπτωση ομαδικής εργασίας
Κάθε ομάδα θα στείλει ΕΝΑ μόνο μήνυμα
Δεν θα σταλεί απάντηση λήψης. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν παραληφθεί η εργασία, το τεκμήριο της αποστολής του mail από τη μεριά των φοιτητριών / φοιτητών γίνεται δεκτό και θα σας ζητηθεί επανάληψη της αποστολής, έστω και εβδομάδες μετά.
Απαγορεύεται η αποστολή μηνύματος για την επιβεβαίωση της λήψης «κύριε το λάβατε;» κλπ. Δεν θα απαντηθεί.
Κατευθυντήριες οδηγίες
- Επιλέξτε ένα κοινωνικό πρόβλημα σύμφωνα με τα ατομικά σας ενδιαφέροντα
- Παρουσιάστε σύντομα το πρόβλημα με στατιστικά στοιχεία, περιγραφές ή όποιον άλλο τρόπο μπορείτε
- Εντοπίστε κοινωνικά μηνύματα (αφίσες, τηλεοπτικά σποτ ή οτιδήποτε άλλο) που αφορούν σε αυτό το πρόβλημα
- Περιγράψτε τα μηνύματα και αναλύστε τα: Σε ποια ομάδα στόχο απευθύνονται; Με ποια στοιχεία (χιούμορ; τρόμο; αλληγορικά; κλπ, υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι.)
Πόσο αποτελεσματικά είναι; Υπάρχει κάποιο που είναι καλύτερο και κάποιο χειρότερο; Για ποιόν λόγο; Τι θα αλλάζατε σε αυτά; Ποια θα ήταν η δική σας δημιουργική ιδέα για ένα μήνυμα; Γιατί πιστεύετε ότι θα ήταν επιτυχημένη;
- Προσθέστε, αν είναι δυνατόν, έστω και σαν link, τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε σε παράρτημα.
Φοιτήτριες και φοιτητές που δεν καταφέρνουν ή δεν επιθυμούν να καταθέσουν Εργασία, θα εξεταστούν με ύλη το περιεχόμενο του βιβλίου «Κοινωνικό Μάρκετινγκ»
Για βοήθεια κατά τη συγγραφή μπορείτε να απευθύνεστε στον διδάσκοντα:
6978305800
Καλή επιτυχία!
π
Λιγότερα
Απαλλακτική Εργασία στο Κοινωνικό Μάρκετινγκ
Χειμερινό εξάμηνο 2024-2025
Οδηγίες:
Δεν απαιτείται συμμετοχή σε διαλέξεις
Απαιτείται ανάγνωση του βιβλίου «Κοινωνικό Μάρκετινγκ» για την ενσωμάτωση της επιστημονικής ορολογίας στο κείμενο της εργασίας, ως τεκμήριο βαθμολόγησης
Δυνατότητα ομαδικής εργασίας. Μέγεθος, πλην βιβλιογραφίας και παραρτήματος:
1 άτομο: 3000 λέξεις
2 άτομα: 3500
3 και πλέον: 3500 + 300 λέξεις για κάθε επιπλέον άτομο
Στην αρχική σελίδα ΜΟΝΟ τα παρακάτω:
Κοινωνικό Μάρκετινγκ Απαλλακτική Εργασία
Κοινωνικό πρόβλημα:
Συγγραφέας/εις:
Σύνολο λέξεων:
Κατάθεση:
Το αργότερο τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025
Μόνο στο E-mail: ppolyzoi@sw.duth.gr – Όχι στο Ε-class
Προσοχή: Ο τίτλος του Ε-mail θα είναι το επώνυμο του/της συγγραφέα (ή ενός ατόμου από την ομάδα σε περίπτωση ομαδικής εργασίας
Κάθε ομάδα θα στείλει ΕΝΑ μόνο μήνυμα
Δεν θα σταλεί απάντηση λήψης. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν παραληφθεί η εργασία, το τεκμήριο της αποστολής του mail από τη μεριά των φοιτητριών / φοιτητ
Απαλλακτική Εργασία στο Κοινωνικό Μάρκετινγκ
Χειμερινό εξάμηνο 2024-2025
Οδηγίες:
Δεν απαιτείται συμμετοχή σε διαλέξεις
Απαιτείται ανάγνωση του βιβλίου «Κοινωνικό Μάρκετινγκ» για την ενσωμάτωση της επιστημονικής ορολογίας στο κείμενο της εργασίας, ως τεκμήριο βαθμολόγησης
Δυνατότητα ομαδικής εργασίας. Μέγεθος, πλην βιβλιογραφίας και παραρτήματος:
1 άτομο: 3000 λέξεις
2 άτομα: 3500
3 και πλέον: 3500 + 300 λέξεις για κάθε επιπλέον άτομο
Στην αρχική σελίδα ΜΟΝΟ τα παρακάτω:
Κοινωνικό Μάρκετινγκ Απαλλακτική Εργασία
Κοινωνικό πρόβλημα:
Συγγραφέας/εις:
Σύνολο λέξεων:
Κατάθεση:
Το αργότερο τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025
Μόνο στο E-mail: ppolyzoi@sw.duth.gr – Όχι στο Ε-class
Προσοχή: Ο τίτλος του Ε-mail θα είναι το επώνυμο του/της συγγραφέα (ή ενός ατόμου από την ομάδα σε περίπτωση ομαδικής εργασίας
Κάθε ομάδα θα στείλει ΕΝΑ μόνο μήνυμα
Δεν θα σταλεί απάντηση λήψης. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν παραληφθεί η εργασία, το τεκμήριο της αποστολής του mail από τη μεριά των φοιτητριών / φοιτητ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -