Κοινωνικό Μάρκετινγκ (Ζ11)

Περικλης Πολυζωιδης

Περιγραφή

 

Απαλλακτική Εργασία στο Κοινωνικό Μάρκετινγκ

 

Βασικές οδηγίες

 

Δεν απαιτείται συμμετοχή σe διαλέξεις

Απαιτείται ανάγνωση του βιβλίου «Κοινωνικό Μάρκετινγκ» για την ενσωμάτωση της επιστημονικής ορολογίας στο κείμενο της εργασίας, ως τεκμήριο βαθμολόγησης

Δυνατότητα ομαδικής εργασίας. Μέγεθος, πλην βιβλιογραφίας και παραρτήματος:

1 άτομο: 3000 λέξεις

2 άτομα: 3500

3 και πλέον: 3500 + 300 λέξεις για κάθε επιπλέον άτομο

 

Στην αρχική σελίδα ΜΟΝΟ τα παρακάτω:

Κοινωνικό Μάρκετινγκ Απαλλακτική Εργασία

Κοινωνικό πρόβλημα:

Συγγραφέας/εις:

Σύνολο λέξεων:

 

Κατάθεση:

Το αργότερο την Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

Μόνο στο E-mail:  ppolyzoi@sw.duth.grΌχι στο Ε-class

Δεν θα σταλεί απάντηση λήψης. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν παραληφθεί η εργασία, το τεκμήριο της αποστολής του mail από τη μεριά των φοιτητριών / φοιτητών γίνεται δεκτό και θα σας ζητηθεί επανάληψη της αποστολής, έστω και εβδομάδες μετά.

Απαγορεύεται η αποστολή μηνύματος για την επιβεβαίωση της λήψης «κύριε το λάβατε;». Δεν θα απαντ

Περισσότερα  

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -