Ν132: Πετοσφαίριση (Ν132)
ΑΝΕΣΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΕΠ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗΣ-ΕΕΠ, ΝΕΡΝΤΖΟΥΛΑ ΚΟΥΦΟΥ-ΕΕΠ, ΜΗΝΑ ΣΜΑΡΩ-ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΗ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ- ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υπεύθυνος μαθήματος |
ΑΝΕΣΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΕΠ |
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΕΠΙΠΕΔΟ 6 |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ν132 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
3ο |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
|
2 |
2 |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
ΟΧΙ |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
NAI |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|||||
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
||
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. Συμβουλευτείτε το Παράρτημα Α · Περιγραφή του Επιπέδου των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κάθε ένα κύκλο σπουδών σύμφωνα με Πλαίσιο Προσόντων του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης · Περιγραφικοί Δείκτες Επιπέδων 6, 7 & 8 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων Διά Βίου Μάθησης και Παράρτημα Β · Περιληπτικός Οδηγός συγγραφής Μαθησιακών Αποτελεσμάτων |
||
Στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές: να μάθουν την ιστορία του αθλήματος, τους βασικούς κανονισμούς, να εκτελούν σε ικανοποιητικό βαθμό, τις βασικές δεξιότητες της τεχνικής και τακτικής του αθλήματος στην άμυνα και στην επίθεση. Επίσης να μπορούν να παίζουν το παιχνίδι με σύνθεση 6:0 και 4:2. Μετά την ολοκλήρωση της φοίτησης στο συγκεκριμένο μάθημα, οι φοιτητές/τριες θα είναι ικανοί/ες να:
|
||
|
Γενικές Ικανότητες |
|
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεθνές περιβάλλον Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
|
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Σχεδιασμός και διαχείριση έργων Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
|
||
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1. Κανονισμός μαθήματος (τρόπος μαθήματος, υποχρεώσεις φοιτητών). Εισαγωγή στην Πετοσφαίριση: (Ιστορία, χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες, βασικοί κανονισμοί του αθλήματος, φιλοσοφία και τρόπος παιχνιδιού) -θεωρητικό μάθημα. 2. Παιχνίδια προετοιμασίας. Βασικές στάσεις και μετακινήσεις (χρήση, εισαγωγή, διδασκαλία). Πάσα με δάχτυλα (χρήση, εισαγωγή, διδασκαλία). Πάσα με μετακίνηση (μπροστά, πίσω, πλάι). Πάσα σε γωνία (τρίγωνο). Παιχνίδια σε μικρά γήπεδα (με πιάσιμο-πέταγμα αρχικά και με πάσα στη συνέχεια). 3. Μανσέτα (διδασκαλία). Μανσέτα με μετακίνηση (μπροστά, πίσω, πλάι). Σύνδεση πάσας και μανσέτας. Μανσέτα σε γωνία (βασικός τριαδικός σχηματισμός). Παιχνίδια σε μικρά γήπεδα (με πάσα και μανσέτα). Παιχνίδι 6Χ6 (με πάσα και μανσέτα, σύνθεση 6:0). 4. Σέρβις από κάτω μετωπικό (χρησιμότητα, διδασκαλία). Υποδοχή του σέρβις (διδασκαλία). Παράταξη της ομάδας που εκτελεί σέρβις. Παράταξη της ομάδας που υποδέχεται. Υποδοχή του σέρβις με 5 παίκτες σε σχήμα W. 5. Εξάσκηση του σέρβις σε στόχους (δεξιά-αριστερά). - Εξάσκηση της υποδοχής του σέρβις σε στόχο (ζώνη 3).-Εξάσκηση σε πάσα-μεταβίβαση στη ζώνη 4.-Παιχνίδι 6Χ6 (με σερβίς, πάσα και μανσέτα, σύνθεση 6:0). 6. Η έννοια της επίθεσης, πέρασμα με πάσα με άλμα. Επιθετικό χτύπημα 3ου χρόνου (φορά, άλμα, χτύπημα). Η κάλυψη της επίθεσης (σε ημικύκλια, 2-3). 7. Μπλοκ ατομικό από στάση και μετά από κίνηση (εισαγωγή, διδασκαλία, τρόποι μετακίνησης). Μπλοκ διπλό (τρόποι μετακίνησης). Σύνδεση με επίθεση. Εξάσκηση της επίθεσης-άμυνας. Σύνδεση στοιχείων. Παιχνίδι 6Χ6 (με όλα τα στοιχεία, σύνθεση 6:0). 8. Το σέρβις από πάνω (τένις περιστρεφόμενο- διδασκαλία). Η υποδοχή του σέρβις από πάνω. Άλλες παρατάξεις υποδοχής του σέρβις (με τέσσερα και με τρία άτομα). Εξάσκηση επιθετικού χτυπήματος. Ολοκληρωμένο παιχνίδι 6Χ6 (σύνθεση 6:0). 9. Εισαγωγή στην άμυνα. Αμυντικές τεχνικές, πτώσεις, (είδη, εισαγωγή, διδασκαλία). Ομαδικές αμυντικές παρατάξεις. Η άμυνας με το 6 μπροστά (κεντρική κάλυψη). Παράταξη άμυνας με το 6 μπροστά (κεντρική κάλυψη). Μεταβάσεις παιχνιδιού (στοιχεία αντεπίθεσης). Ολοκληρωμένο Παιχνίδι 6Χ6 (σύνθεση 6:0). 10. Πάσα πίσω. Η πρώτη ειδίκευση (πασαδόρος). Επιθετική τακτική: απλοί επιθετικοί συνδυασμοί (πότε, και πως εισάγονται, διδασκαλία). Ανάλυση συστήματος σύνθεσης 6:0. Ολοκληρωμένο παιχνίδι με όλα τα στοιχεία της τεχνικής και της τακτικής που διδάχθηκαν. 11. Σύστημα σύνθεσης 4:2. Οι αλλαγές του πασαδόρου στην μπροστινή ζώνη και πίσω ζώνη. Άλλες αμυντικές τακτικές. Άμυνα με το 6 πίσω (πλευρική κάλυψη). Ολοκληρωμένο παιχνίδι με όλα τα στοιχεία της τεχνικής και τακτικής που διδάχθηκαν. 12. Σύστημα σύνθεσης 4:2. Αντεπίθεση (εξάσκηση στην αντεπίθεση ελεύθερης μπαλιάς, χαμηλής μπαλιάς). Βασικοί κανονισμοί παιχνιδιού (εξάσκηση διαιτησίας). Καθοδήγηση ομάδας (σύνθεση ομάδας, ανάπαυλες, αλλαγές παικτών). Ολοκληρωμένο παιχνίδι με σύνθεση ομάδας 4:2 13. Μορφές Πετοσφαίρισης (Μίνι πετοσφαίριση, πετοσφαίριση παραλίας, πετοσφαίριση καθήμενων (sitting volleyball) και όρθιων (standing volleyball) για άτομα με ειδικές ανάγκες, πετοσφαίριση σε γρασίδι, σε νερό, στη γειτονιά). Απλά συστήματα οργάνωσης αγώνων. Εσωτερικό τουρνουά (διοργάνωση). |
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
13 δίωρες διαλέξεις και πρακτική εξάσκηση. Θεωρητική διδασκαλία και πρακτική εφαρμογή διά ζώσης είτε εξ αποστάσεως λόγω ειδικών συνθηκών. |
||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία και στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
|
||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ.
Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
|
||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης
Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες
Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Σύνθετη αξιολόγηση: 1. Γραπτή θεωρητική εξέταση (40%) 2. Πρακτική εξέταση (40%) 3. Γραπτή εργασία (10%) 4. Παρουσία-συμμετοχή στο μάθημα (10%) |
- ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εναλλακτικοί τρόποι εξέτασης μαθήματος σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
Διδάσκων: |
ΑΝΕΣΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΕΠ |
Τρόπος επικοινωνίας με διδάσκοντα |
|
Επόπτες/Επιτηρητές: (1) |
OXI |
Τρόποι εξέτασης: (2) |
Γραπτή εξέταση με εξ αποστάσεως μεθόδους |
Οδηγίες υλοποίησης εξέτασης: (3) |
H εξέταση στο μάθημα θα πραγματοποιηθεί σε υποομάδες χρηστών στο e-class, ανάλογα με τον αριθμό συμμετεχόντων στο μάθημα, την ημέρα εξέτασης του μαθήματος σύμφωνα με το πρόγραμμα της εξεταστικής που ανακοινώνεται από τη Γραμματεία. Η εξέταση θα πραγματοποιηθεί μέσω Teams. Ο σύνδεσμός θα αποσταλεί στους φοιτητές μέσω e-class αποκλειστικά στους ιδρυματικούς λογαριασμούς όσων έχουν δηλώσει το μάθημα και έχουν λάβει γνώση των όρων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να συνδεθούν στην αίθουσα εξέτασης μέσω του ιδρυματικού τους λογαριασμού, διαφορετικά δεν θα μπορέσουν να συμμετάσχουν. Επίσης θα συμμετάσχουν στην εξέταση με κάμερα την οποία θα έχουν ανοικτή κατά τη διάρκεια της εξέτασης. Πριν την έναρξη της εξέτασης, οι φοιτητές θα επιδεικνύουν στην κάμερα την ταυτότητά τους, ώστε να γίνει ταυτοποίησή τους. Κάθε φοιτητής/τρια θα πρέπει να απαντήσει σε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ανάπτυξης ελεύθερου κειμένου, κριτικού σχολιασμού. Κάθε μία από τις ερωτήσεις βαθμολογείται από 0.5 έως 2.0 βαθμούς ανάλογα με την κατηγορία ερώτησης. |
- Συμπληρώνεται με ΝΑΙ ή ΟΧΙ
- Συμπληρώνεται με έναν ή περισσότερους τρόπους εξέτασης που επιθυμεί ο διδάσκων π.χ.
- γραπτή εργασία ή/και ασκήσεις,
- γραπτή ή προφορική εξέταση με εξ αποστάσεως μεθόδους, υπό την προϋπόθεση ότι εξασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία διενέργειας της εξέτασης.
- Στο πλαίσιο Οδηγίες υλοποίησης ο διδάσκων καταγράφει σαφείς οδηγίες προς τους φοιτητές όπου αναφέρονται:
α) σε περίπτωση γραπτής εργασίας ή/και ασκήσεων: ο χρόνος παράδοσης (π.χ. την τελευταία εβδομάδα του εξαμήνου) και το μέσο υποβολής τους στον διδάσκοντα, ο τρόπος βαθμολόγησής τους, η συμμετοχή της εργασίας στον τελικό βαθμό και ό,τι άλλο κρίνει ο διδάσκων ότι πρέπει να αναφερθεί.
β) σε περίπτωση προφορικής εξέτασης με εξ αποστάσεως μεθόδους: οι οδηγίες πραγματοποίησης της εξέτασης (π.χ. σε γκρουπ Χ ατόμων), ο τρόπος εκφώνησης θεμάτων, οι εφαρμογές που θα χρησιμοποιηθούν, τα απαραίτητα τεχνικά μέσα για την υλοποίηση της εξέτασης (μικρόφωνο, κάμερα, επεξεργαστής κειμένου, σύνδεση στο διαδίκτυο πλατφόρμα επικοινωνίας), ο τρόπος αποστολής του υπερσυνδέσμου, η διάρκεια της εξέτασης, ο τρόπος βαθμολόγησης, η συμμετοχή της εξέτασης στον τελικό βαθμό, οι τρόποι με τους οποίους εξασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία εξέτασης και ό,τι άλλο κρίνει ο διδάσκων ότι πρέπει να αναφερθεί.
γ) Σε περίπτωση γραπτής εξέτασης με εξ αποστάσεως μεθόδους: οι οδηγίες χορήγησης των θεμάτων, ο τρόπος υποβολής των απαντήσεων, η χρονική διάρκεια της εξέτασης, ο τρόπος βαθμολόγησης, η συμμετοχή της εξέτασης στον τελικό βαθμό, οι τρόποι με τους οποίους εξασφαλίζεται το αδιάβλητο και η αξιοπιστία εξέτασης και ό,τι άλλο κρίνει ο διδάσκων ότι πρέπει να αναφερθεί. Επισυνάπτεται κατάλογος μόνο με τα ΑΕΜ των δικαιούχων να συμμετάσχουν στην εξέταση.
ΛιγότεραΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υπεύθυνος μαθήματος |
ΑΝΕΣΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΕΠ |
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΕΠΙΠΕΔΟ 6 |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ν132 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
3ο |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
|
2 |
2 |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗ |
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Υπεύθυνος μαθήματος |
ΑΝΕΣΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΕΠ |
- ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΕΠΙΠΕΔΟ 6 |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ν132 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
3ο |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
|
2 |
2 |
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. |
|
|
|||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Υποβάθρου , Γενικών Γνώσεων, Επιστημονικής Περιοχής, Ανάπτυξης Δεξιοτήτων |
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗ |
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024
- Δευτέρα, 07 Οκτωβρίου 2024
- Τρίτη, 19 Δεκεμβρίου 2023
- Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου 2023
- Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2023