Γαλλικά Ξένη Γλώσσα-γλώσσα ειδικότητας
Αικατερίνη Μαυρομαρά-Λαζαρίδου
ΓΑΛΛΙΚΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ - ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Η εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και γλώσσας ειδικότητας ανταποκρίνεται άμεσα στις σύγχρονες ανάγκες διευρυμένης επικοινωνίας των επιστημόνων, τόσο στο ευρωπαϊκό περιβάλλον όσο και πέραν αυτού. Η γνώση της συνιστά βασικό προσόν στον χώρο των ανθρωπιστικών επιστημών, όπου ανήκουν και οι επιστήμες της Εκπαίδευσης, καθώς και σ’εκείνον των θετικών επιστημών και της νέας τεχνολογίας.
Η διδασκαλία στο Τ.Ε.Ε.Π.Η. επιτρέπει την πρόσβαση σε καλό επίπεδο γνώσεων. Τα μαθήματα οργανώνονται σε 4 εξάμηνα. Κάθε εξάμηνο αντιστοιχεί σε ένα από τα παρακάτω επίπεδα, έτσι όπως ορίζονται από το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Γλωσσών :
Εξάμηνο 1 – Επίπεδο Α1
Εξάμηνο 2 – Επίπεδο Α2
Εξάμηνο 3 – Επίπεδο Β1 (μέτρια γνώση)
Εξάμηνο 4 – Επίπεδο Β2 (καλή γνώση) + γλώσσα ειδικότητας
ΣΤΟΧΟΙ
Ø Στα πρώτα τρία εξάμηνα επιδιώκεται η αύξηση της επικοινωνιακής ικανότητας και η ανάπτυξη των τεσσάρων βασικών γλωσσικών δεξιοτήτων (κατανόηση και παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου).
Ø Στο 4ο εξάμηνο επιδιώκεται παράλληλα η εξοικείωση με τη γλώσσα των Παιδαγωγικών Επιστημών, καθώς και η προσέγγιση της γαλλόφωνης βιβλιογραφίας που σχετίζεται με το γνωστικό αντικείμενο (εκμάθηση σχετικής ορολογίας μέσα από εξειδικευμένα αυθεντικά κείμενα).
Ø Η ανάπτυξη γραπτού και προφορικού λόγου συνδέεται με τις άμεσες επιστημονικές ανάγκες των φοιτητών, αλλά και με τις μελλοντικές επαγγελματικές δραστηριότητές τους (βιογραφικό σημείωμα, επιστολές, ηλεκτρονικά μηνύματα, παραμύθι, οδηγίες για κατασκευές, παιχνίδια κ.ά.)
Ø Υποστηρίζεται η δυνατότητα ανταπόκρισης σε γενικότερες και ειδικότερες πραγματικές περιστάσεις επικοινωνίας (διακίνηση στο εξωτερικό με προγράμματα Erasmus, παρακολούθηση συνεδρίων ή ακόμα και συμμετοχή σε αυτά κ.ά.)
ΥΛΙΚΟ
Το διδακτικό υλικό έχει τη μορφή ανοικτού φακέλου, έτσι ώστε να επιδέχεται αναπροσαρμογές με βάση τα εκάστοτε ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των φοιτητών. Αντλείται κυρίως από αυθεντικά κείμενα : βιβλία, παιδαγωγικά λεξικά, επιστημονικά περιοδικά, γαλλόφωνα παιδικά περιοδικά, ηλεκτρονικές πηγές κ.τ.λ. και είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας.
ΜΕΘΟΔΟΣ
Εφαρμόζεται η επικοινωνιακή μέθοδος γλωσσικής διδασκαλίας, καθώς και η ενεργητική βιωματική προσέγγιση (pédagogie de projet). Δίνεται έμφαση στην ομαδική εργασία. Προτείνονται σχέδια εργασίας μέσα από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, στο πλαίσιο μιας διεπιστημονικής προσέγγισης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Για τον τελικό βαθμό του μαθήματος λαμβάνονται υπ΄όψιν οι εργασίες των φοιτητών και ο βαθμός των γραπτών εξετάσεων στο τέλος του κάθε εξαμήνου. Έχοντας στόχο την ανατροφοδότηση του διδακτικού έργου, η αξιολόγηση γίνεται και μέσα στην τάξη, όπου οι φοιτητές καλούνται να αυτοαξιολογηθούν καθώς και να αξιολογήσουν την διαδικασία του μαθήματος.
Λιγότερα
ΓΑΛΛΙΚΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ - ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Η εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και γλώσσας ειδικότητας ανταποκρίνεται άμεσα στις σύγχρονες ανάγκες διευρυμένης επικοινωνίας των επιστημόνων, τόσο στο ευρωπαϊκό περιβάλλον όσο και πέραν αυτού. Η γνώση της συνιστά βασικό προσόν στον χώρο των ανθρωπιστικών επιστημών, όπου ανήκουν και οι επιστήμες της Εκπαίδευσης, καθώς και σ’εκείνον των θετικών επιστημών και της νέας τεχνολογίας.
Η διδασκαλία στο Τ.Ε.Ε.Π.Η. επιτρέπει την πρόσβαση σε καλό επίπεδο γνώσεων. Τα μαθήματα οργανώνονται σε 4 εξάμηνα. Κάθε εξάμηνο αντιστοιχεί σε ένα από τα παρακάτω επίπεδα, έτσι όπως ορίζονται από το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Γλωσσών :
Εξάμηνο 1 – Επίπεδο Α1
Εξάμηνο 2 – Επίπεδο Α2
Εξάμηνο 3 – Επίπεδο Β1 (μέτρια γνώση)
Εξάμηνο 4 – Επίπεδο Β2 (καλή γνώση) + γλώσσα ειδικότητας
ΣΤΟΧΟΙ
Ø Στα πρώτα τρία εξάμηνα επιδιώκεται η αύξηση της επικοινωνιακής ικανότητας και η ανάπτυξη των τεσσάρ
ΓΑΛΛΙΚΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ - ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Η εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και γλώσσας ειδικότητας ανταποκρίνεται άμεσα στις σύγχρονες ανάγκες διευρυμένης επικοινωνίας των επιστημόνων, τόσο στο ευρωπαϊκό περιβάλλον όσο και πέραν αυτού. Η γνώση της συνιστά βασικό προσόν στον χώρο των ανθρωπιστικών επιστημών, όπου ανήκουν και οι επιστήμες της Εκπαίδευσης, καθώς και σ’εκείνον των θετικών επιστημών και της νέας τεχνολογίας.
Η διδασκαλία στο Τ.Ε.Ε.Π.Η. επιτρέπει την πρόσβαση σε καλό επίπεδο γνώσεων. Τα μαθήματα οργανώνονται σε 4 εξάμηνα. Κάθε εξάμηνο αντιστοιχεί σε ένα από τα παρακάτω επίπεδα, έτσι όπως ορίζονται από το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Γλωσσών :
Εξάμηνο 1 – Επίπεδο Α1
Εξάμηνο 2 – Επίπεδο Α2
Εξάμηνο 3 – Επίπεδο Β1 (μέτρια γνώση)
Εξάμηνο 4 – Επίπεδο Β2 (καλή γνώση) + γλώσσα ειδικότητας
ΣΤΟΧΟΙ
Ø Στα πρώτα τρία εξάμηνα επιδιώκεται η αύξηση της επικοινωνιακής ικανότητας και η ανάπτυξη των τεσσάρ
Πληροφορίες
Συμπληρωματικά Στοιχεία:
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2014
- Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014
- Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012
- Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012
- Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012