Ποσοτική Ανάλυση Δεδομένων
Άγγελος Μάρκος, Βασιλική Ολμπασάλη
Το μάθημα αποσκοπεί να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/τριες να κατανοήσουν τις θεμελιώδεις αρχές της εκπαιδευτικής έρευνας, ποσοτικής και ποιοτικής. Να τους/τις εισάγει στις κυριότερες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων και να τους/τις καταστήσει ικανούς/ες να επιλέγουν την πλέον κατάλληλη μέθοδο, για να μελετήσουν ένα συγκεκριμένο θέμα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
Να περιγράφουν τις κύριες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων.
Να περιγράφουν και να συγκρίνουν τις κύριες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων.
Να επιλέγουν την κατάλληλη μέθοδο ανάλυσης ανάλογα με το ερώτημα που
επιθυμούν να μελετήσουν.
Να τεκμηριώνουν τις μεθοδολογικές τους επιλογές σε μια έρευνα που
προτείνουν.
Να αξιολογούν και να ασκούν κριτική σε ένα επιστημονικό άρθρο που
χρησιμοποιεί κάποια από τις μεθόδους ανάλυσης δεδομένων στο πεδίο της
εκπαίδευσης.
Να είναι σε θέση να αναλύουν δεδομένα που συλλέγουν μέσω
ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων.
Να είναι σε θέση να γνωρίζουν τις πιθανές αδυναμίες κάθε μεθόδου ανάλυσης
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των
απαραίτητων τεχνολογιών
Λήψη αποφάσεων
Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Το μάθημα αποσκοπεί να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/τριες να κατανοήσουν τις θεμελιώδεις αρχές της εκπαιδευτικής έρευνας, ποσοτικής και ποιοτικής. Να τους/τις εισάγει στις κυριότερες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων και να τους/τις καταστήσει ικανούς/ες να επιλέγουν την πλέον κατάλληλη μέθοδο, για να μελετήσουν ένα συγκεκριμένο θέμα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
Να περιγράφουν τις κύριες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων.
Να περιγράφουν και να συγκρίνουν τις κύριες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων.
Να επιλέγουν την κατάλληλη μέθοδο ανάλυσης ανάλογα με το ερώτημα που
επιθυμούν να μελετήσουν.
Να τεκμηριώνουν τις μεθοδολογικές τους επιλογές σε μια έρευνα που
προτείνουν.
Να αξιολογούν και να ασκούν κριτική σε ένα επιστημονικό άρθρο που
χρησιμοποιεί κάποια από τις μεθόδους ανάλυσης δεδομένων στο πεδίο της
εκπαίδευσης.
Να είναι σε θέση να αναλύουν δεδομένα που συλλέγουν μέσω
ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων.
Να είναι σε θέση να
Το μάθημα αποσκοπεί να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/τριες να κατανοήσουν τις θεμελιώδεις αρχές της εκπαιδευτικής έρευνας, ποσοτικής και ποιοτικής. Να τους/τις εισάγει στις κυριότερες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων και να τους/τις καταστήσει ικανούς/ες να επιλέγουν την πλέον κατάλληλη μέθοδο, για να μελετήσουν ένα συγκεκριμένο θέμα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
Να περιγράφουν τις κύριες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων.
Να περιγράφουν και να συγκρίνουν τις κύριες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων.
Να επιλέγουν την κατάλληλη μέθοδο ανάλυσης ανάλογα με το ερώτημα που
επιθυμούν να μελετήσουν.
Να τεκμηριώνουν τις μεθοδολογικές τους επιλογές σε μια έρευνα που
προτείνουν.
Να αξιολογούν και να ασκούν κριτική σε ένα επιστημονικό άρθρο που
χρησιμοποιεί κάποια από τις μεθόδους ανάλυσης δεδομένων στο πεδίο της
εκπαίδευσης.
Να είναι σε θέση να αναλύουν δεδομένα που συλλέγουν μέσω
ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων.
Να είναι σε θέση να
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -