Συμβουλευτική & Εκπαιδευτική Ψυχολογία
Κατερινα Κεδρακα
Το μάθημα επικεντρώνεται στη μελέτη των βασικών θεωριών μάθησης και των συναισθηματικών παραμέτρων που εμπλέκονται στη διαδικασία της μάθησης (ατομικές διαφορές, έννοια του εαυτού, αυτοεκτίμηση, πεποιθήσεις επάρκειας κ.ά.) και επηρεάζουν το ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ρόλο του εκπαιδευτικού, κυρίως σε ζητήματα έγκαιρου εντοπισμού και παρέμβασης στο πλαίσιο και τα όρια του επαγγελματικού του ρόλου.
Εξετάζονται οι συνηθέστερες δυσκολίες συμπεριφοράς και συναισθήματος με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ο εκπαιδευτικός στην πράξη και αφορούν τη σχολική επιθετικότητα, την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), την ντροπαλότητα και κοινωνική συστολή, τις μαθησιακές δυσκολίες, το άγχος, τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές κ.ά.
Σε ό,τι αφορά την ψυχολογία του εκπαιδευτικού, το μάθημα ασχολείται με τη μελέτη ενδοατομικών μεταβλητών, όπως προσωπικότητα, αξίες, πεποιθήσεις, εργασιακό στρες, επαγγελματική έννοια του εαυτού και αυτοεκτίμηση.
Παρουσιάζεται ενδεικτική εφαρμογή μεθόδων, στρατηγικών και τεχνικών χειρισμού των δυσκολιών συμπεριφοράς και συναισθήματος από τον εκπαιδευτικό, καθώς και δεξιοτήτων συμβουλευτικής και συνεργασίας με την οικογένεια.
ΛιγότεραΤο μάθημα επικεντρώνεται στη μελέτη των βασικών θεωριών μάθησης και των συναισθηματικών παραμέτρων που εμπλέκονται στη διαδικασία της μάθησης (ατομικές διαφορές, έννοια του εαυτού, αυτοεκτίμηση, πεποιθήσεις επάρκειας κ.ά.) και επηρεάζουν το ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ρόλο του εκπαιδευτικού, κυρίως σε ζητήματα έγκαιρου εντοπισμού και παρέμβασης στο πλαίσιο και τα όρια του επαγγελματικού του ρόλου.
Εξετάζονται οι συνηθέστερες δυσκολίες συμπεριφοράς και συναισθήματος με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ο εκπαιδευτικός στην πράξη και αφορούν τη σχολική επιθετικότητα, την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), την ντροπαλότητα και κοινωνική συστολή, τις μαθησιακές δυσκολίες, το άγχος, τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές κ.ά.
Σε ό,τι αφορά την ψυχολογία του εκπαιδευτικού, το μάθημα ασχολείται με τη μελέτη ενδοατομικών μεταβλητών, όπως προσωπικότητα, αξίες, πεποιθήσεις, εργασιακό στρες, επαγγελματική έννοια του εαυτού και αυτοεκτίμηση.
Το μάθημα επικεντρώνεται στη μελέτη των βασικών θεωριών μάθησης και των συναισθηματικών παραμέτρων που εμπλέκονται στη διαδικασία της μάθησης (ατομικές διαφορές, έννοια του εαυτού, αυτοεκτίμηση, πεποιθήσεις επάρκειας κ.ά.) και επηρεάζουν το ψυχοκοινωνικό κλίμα της τάξης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ρόλο του εκπαιδευτικού, κυρίως σε ζητήματα έγκαιρου εντοπισμού και παρέμβασης στο πλαίσιο και τα όρια του επαγγελματικού του ρόλου.
Εξετάζονται οι συνηθέστερες δυσκολίες συμπεριφοράς και συναισθήματος με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ο εκπαιδευτικός στην πράξη και αφορούν τη σχολική επιθετικότητα, την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), την ντροπαλότητα και κοινωνική συστολή, τις μαθησιακές δυσκολίες, το άγχος, τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές κ.ά.
Σε ό,τι αφορά την ψυχολογία του εκπαιδευτικού, το μάθημα ασχολείται με τη μελέτη ενδοατομικών μεταβλητών, όπως προσωπικότητα, αξίες, πεποιθήσεις, εργασιακό στρες, επαγγελματική έννοια του εαυτού και αυτοεκτίμηση.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Δευτέρα, 05 Αυγούστου 2024
- Τρίτη, 28 Μαΐου 2024
- Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024
- Τετάρτη, 06 Μαρτίου 2024
- Δευτέρα, 04 Μαρτίου 2024