Διδακτική Μεθοδολογία
Κατερινα Κεδρακα
Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών/τριών με τις βασικές έννοιες της διδακτικήςκαι τα δομικά στοιχεία της διδασκαλίας βάσει και των νέων θεωρητικών τάσεων.
Εξετάζονται θέματα προγραμματισμού και σχεδιασμού της διδασκαλίας, μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας, Αναλυτικών Προγραμμάτων και σχολικών εγχειριδίων, τρόπων οργάνωσης της μαθησιακής διαδικασίας στη σχολική τάξη, διαχείρισης του διδακτικού χρόνου και εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης. Ειδικά παρουσιάζονται η μέθοδος project και η ομαδο-συνεργατική διδασκαλία (προϋποθέσεις, χαρακτηριστικά και στάδια υλοποίησής τους).
Η αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις κατά τις εξεταστικές περιόδους. Καθώς το μάθημα στηρίζεται σε ενεργητικές και συμμετοχικές μεθόδους μάθησης, η παρουσία και συμμετοχή των φοιτητών/τριων στις παραδόσεις θεωρείται κεντρικής σημασίας και για τον λόγο αυτό συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγηση. Εναλλακτικά, ανατίθενται μικρές εργασίες σε φοιτητές/τριες.
Λιγότερα
Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών/τριών με τις βασικές έννοιες της διδακτικήςκαι τα δομικά στοιχεία της διδασκαλίας βάσει και των νέων θεωρητικών τάσεων.
Εξετάζονται θέματα προγραμματισμού και σχεδιασμού της διδασκαλίας, μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας, Αναλυτικών Προγραμμάτων και σχολικών εγχειριδίων, τρόπων οργάνωσης της μαθησιακής διαδικασίας στη σχολική τάξη, διαχείρισης του διδακτικού χρόνου και εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης. Ειδικά παρουσιάζονται η μέθοδος project και η ομαδο-συνεργατική διδασκαλία (προϋποθέσεις, χαρακτηριστικά και στάδια υλοποίησής τους).
Η αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις κατά τις εξεταστικές περιόδους. Καθώς το μάθημα στηρίζεται σε ενεργητικές και συμμετοχικές μεθόδους μάθησης, η παρουσία και συμμετοχή των φοιτητών/τριων στις παραδόσεις θεωρείται κεντρικής σημασίας και για τον λόγο αυτό συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγηση. Εναλλακτικά, ανατίθενται μικρές εργασίες σε φοιτητές/τριες.
Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των φοιτητών/τριών με τις βασικές έννοιες της διδακτικήςκαι τα δομικά στοιχεία της διδασκαλίας βάσει και των νέων θεωρητικών τάσεων.
Εξετάζονται θέματα προγραμματισμού και σχεδιασμού της διδασκαλίας, μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας, Αναλυτικών Προγραμμάτων και σχολικών εγχειριδίων, τρόπων οργάνωσης της μαθησιακής διαδικασίας στη σχολική τάξη, διαχείρισης του διδακτικού χρόνου και εναλλακτικών μορφών αξιολόγησης. Ειδικά παρουσιάζονται η μέθοδος project και η ομαδο-συνεργατική διδασκαλία (προϋποθέσεις, χαρακτηριστικά και στάδια υλοποίησής τους).
Η αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις κατά τις εξεταστικές περιόδους. Καθώς το μάθημα στηρίζεται σε ενεργητικές και συμμετοχικές μεθόδους μάθησης, η παρουσία και συμμετοχή των φοιτητών/τριων στις παραδόσεις θεωρείται κεντρικής σημασίας και για τον λόγο αυτό συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγηση. Εναλλακτικά, ανατίθενται μικρές εργασίες σε φοιτητές/τριες.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Δευτέρα, 05 Αυγούστου 2024
- Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024
- Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024
- Δευτέρα, 04 Μαρτίου 2024
- Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου 2024