Παιδαγωγική
Κατερινα Κεδρακα
Οι κυριότερες θεματικές στο μάθημα αυτό έχουν στόχο την προσέγγιση των κύριων όρων, των συνθηκών και των ρόλων που αφορούν στην Παιδαγωγική.
Οι κυριότερες ενότητες του μαθήματος είναι οι εξής: η οριοθέτηση του γνωστικού πεδίου, η βασική ορολογία και οι βασικές έννοιες, οι μέθοδοι έρευνας της Παιδαγωγικής, η αποτελεσματική διδασκαλία και μάθηση, ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής, το εκπαιδευτικό σύστημα και οι στόχοι του, οι λειτουργίες του σχολείου, οι συντελεστές της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το έργο, ο ρόλος και η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού, το θεσμικό πλαίσιο και οι διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα.
Στο πλαίσιο του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα αποκτήσουν βασικές γνώσεις και κυρίως δεξιότητες επιστημονικής τεχνογραφίας, δηλαδή τις προδιαγραφές, τη δομή και τον τρόπο συγγραφής της επιστημονικής εργασίας και της προφορικής παρουσίασής της ενώπιον κοινού.
Η αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις κατά τις εξεταστικές περιόδους. Καθώς το μάθημα στηρίζεται σε ενεργητικές και συμμετοχικές μεθόδους μάθησης, η παρουσία και συμμετοχή των φοιτητών/τριων στις παραδόσεις θεωρείται κεντρικής σημασίας και για τον λόγο αυτό συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγηση. Εναλλακτικά, ανατίθενται μικρές εργασίες σε φοιτητές/τριες.
Λιγότερα
Οι κυριότερες θεματικές στο μάθημα αυτό έχουν στόχο την προσέγγιση των κύριων όρων, των συνθηκών και των ρόλων που αφορούν στην Παιδαγωγική.
Οι κυριότερες ενότητες του μαθήματος είναι οι εξής: η οριοθέτηση του γνωστικού πεδίου, η βασική ορολογία και οι βασικές έννοιες, οι μέθοδοι έρευνας της Παιδαγωγικής, η αποτελεσματική διδασκαλία και μάθηση, ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής, το εκπαιδευτικό σύστημα και οι στόχοι του, οι λειτουργίες του σχολείου, οι συντελεστές της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το έργο, ο ρόλος και η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού, το θεσμικό πλαίσιο και οι διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα.
Στο πλαίσιο του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα αποκτήσουν βασικές γνώσεις και κυρίως δεξιότητες επιστημονικής τεχνογραφίας, δηλαδή τις προδιαγραφές, τη δομή και τον τρόπο συγγραφής της επιστημονικής εργασίας και της προφορικής παρουσίασής της ενώπιον κοινού.
Η αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις κατά τις εξεταστικές περιόδους. Καθώς το μάθημα στηρίζεται σε ενεργη
Οι κυριότερες θεματικές στο μάθημα αυτό έχουν στόχο την προσέγγιση των κύριων όρων, των συνθηκών και των ρόλων που αφορούν στην Παιδαγωγική.
Οι κυριότερες ενότητες του μαθήματος είναι οι εξής: η οριοθέτηση του γνωστικού πεδίου, η βασική ορολογία και οι βασικές έννοιες, οι μέθοδοι έρευνας της Παιδαγωγικής, η αποτελεσματική διδασκαλία και μάθηση, ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής, το εκπαιδευτικό σύστημα και οι στόχοι του, οι λειτουργίες του σχολείου, οι συντελεστές της εκπαιδευτικής διαδικασίας, το έργο, ο ρόλος και η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού, το θεσμικό πλαίσιο και οι διαπροσωπικές σχέσεις στη σχολική μονάδα.
Στο πλαίσιο του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα αποκτήσουν βασικές γνώσεις και κυρίως δεξιότητες επιστημονικής τεχνογραφίας, δηλαδή τις προδιαγραφές, τη δομή και τον τρόπο συγγραφής της επιστημονικής εργασίας και της προφορικής παρουσίασής της ενώπιον κοινού.
Η αξιολόγηση γίνεται με γραπτές εξετάσεις κατά τις εξεταστικές περιόδους. Καθώς το μάθημα στηρίζεται σε ενεργη
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Παρασκευή, 17 Μαΐου 2024
- Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2024
- Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2024
- Σάββατο, 03 Φεβρουαρίου 2024