ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ (ΕΠ) 2024 Γ ΕΤΟΣ
Αιμιλια Καραποστολη
Σύμφωνα με τον οδηγό σπουδών, η κινούμενη εικόνα χρησιμοποιείται πλέον όλο και συχνότερα στην αναπαράσταση, την κατανόηση και προβολή του αρχιτεκτονικού έργου. Επίσης, οι αρχιτέκτονες λόγω της εικονοκλαστικής τους ικανότητας, συχνά εμπλέκονται και συμμετέχουν στην παραγωγή οπτικοακουστικών έργων, ακόμη και αν αυτά δεν σχετίζονται άμεσα με το χώρο.
Είναι προφανές ότι η χρονική καταγραφή και η χωρική μετακίνηση είναι ποιότητες που βοηθούν σε μια διαφορετική, αλλά και πληρέστερη αντίληψη του αρχιτεκτονημένου χώρου. Στοιχεία που η στατική εικονική αναπαράσταση δεν καταφέρνει να συμπεριλάβει. Επίσης, οι ηχητικές ποιότητες μπορούν να αναδείξουν ή να μετατοπίσουν την αντίληψη των χρηστών για το χώρο.
Η ενασχόληση και εμπειρία των φοιτητών στα οπτικοακουστικά μέσα μπορεί να προσφέρει πολλά διδακτικά οφέλη που να σχετίζονται με την αναπαράσταση και αντίληψη του χώρου, αλλά και την παραγωγή και ανάδειξη ποιοτήτων του χώρου που δεν μπορούν να σχεδιαστούν ή να αναπαρασταθούν με συμβατικά σχεδιαστικά εργαλεία.
Λιγότερα
Σύμφωνα με τον οδηγό σπουδών, η κινούμενη εικόνα χρησιμοποιείται πλέον όλο και συχνότερα στην αναπαράσταση, την κατανόηση και προβολή του αρχιτεκτονικού έργου. Επίσης, οι αρχιτέκτονες λόγω της εικονοκλαστικής τους ικανότητας, συχνά εμπλέκονται και συμμετέχουν στην παραγωγή οπτικοακουστικών έργων, ακόμη και αν αυτά δεν σχετίζονται άμεσα με το χώρο.
Είναι προφανές ότι η χρονική καταγραφή και η χωρική μετακίνηση είναι ποιότητες που βοηθούν σε μια διαφορετική, αλλά και πληρέστερη αντίληψη του αρχιτεκτονημένου χώρου. Στοιχεία που η στατική εικονική αναπαράσταση δεν καταφέρνει να συμπεριλάβει. Επίσης, οι ηχητικές ποιότητες μπορούν να αναδείξουν ή να μετατοπίσουν την αντίληψη των χρηστών για το χώρο.
Η ενασχόληση και εμπειρία των φοιτητών στα οπτικοακουστικά μέσα μπορεί να προσφέρει πολλά διδακτικά οφέλη που να σχετίζονται με την αναπαράσταση και αντίληψη του χώρου, αλλά και την παραγωγή και ανάδειξη ποιοτήτων του χώρου που δεν μπορούν να σχεδιαστούν ή να αναπαρασταθούν με συμβατικά σχεδι
Σύμφωνα με τον οδηγό σπουδών, η κινούμενη εικόνα χρησιμοποιείται πλέον όλο και συχνότερα στην αναπαράσταση, την κατανόηση και προβολή του αρχιτεκτονικού έργου. Επίσης, οι αρχιτέκτονες λόγω της εικονοκλαστικής τους ικανότητας, συχνά εμπλέκονται και συμμετέχουν στην παραγωγή οπτικοακουστικών έργων, ακόμη και αν αυτά δεν σχετίζονται άμεσα με το χώρο.
Είναι προφανές ότι η χρονική καταγραφή και η χωρική μετακίνηση είναι ποιότητες που βοηθούν σε μια διαφορετική, αλλά και πληρέστερη αντίληψη του αρχιτεκτονημένου χώρου. Στοιχεία που η στατική εικονική αναπαράσταση δεν καταφέρνει να συμπεριλάβει. Επίσης, οι ηχητικές ποιότητες μπορούν να αναδείξουν ή να μετατοπίσουν την αντίληψη των χρηστών για το χώρο.
Η ενασχόληση και εμπειρία των φοιτητών στα οπτικοακουστικά μέσα μπορεί να προσφέρει πολλά διδακτικά οφέλη που να σχετίζονται με την αναπαράσταση και αντίληψη του χώρου, αλλά και την παραγωγή και ανάδειξη ποιοτήτων του χώρου που δεν μπορούν να σχεδιαστούν ή να αναπαρασταθούν με συμβατικά σχεδι
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -