ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Χαραλαμπος Βλαδος

Περιγραφή

ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Περιγραφή μαθήματος

Το παρόν μάθημα αποτελεί μία εισαγωγή στις πρακτικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που επιδιώκουν τη διεθνή τους επέκταση, έχοντας ως στόχο να οδηγήσει στην κατανόηση των στρατηγικών διαχείρισης μάρκετινγκ από μία παγκόσμια προοπτική. Αναλύει το περίγραμμα της κρίσης και της αναδυόμενης νέας μορφής της παγκοσμιοποίησης, η οποία βρίσκεται στο θεωρητικό υπόβαθρο όλων των οργανωσιακών φαινομένων στις μέρες μας. Σε αυτό το πλαίσιο μεταλλαγής του παγκόσμιου κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος, παρουσιάζει ειδικότερες διαδικασίες μάρκετινγκ για την κατανόηση και κάλυψη των εξελισσόμενων πελατειακών αναγκών σε παγκόσμιο επίπεδο, δίνοντας έμφαση στις ιδιαίτερες πτυχές του εξωτερικού περιβάλλοντος που επηρεάζουν τη δόμηση των συστημάτων διεθνούς μάρκετινγκ. Επίσης, η προσέγγιση Stra.Tech.Man (σύνθεση στρατηγικής-τεχνολογίας-μάνατζμεντ) αξιοποιείται ως ένα εργαλείο αντίληψης του εξελισσόμενου εσωτερικού οργανωσιακού περιβάλλοντος και διάγνωσης των ιδιαίτερων (

Περισσότερα  

Ενότητες

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις